د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:47

ساخت و سازهای غیر مجاز عرصه را بر شهروندان تنگ کرده است/ اقدام سریع برای توقف ساخت و سازهای غیر مجاز در پاوه

ساخت و سازهای غیر مجاز عرصه را بر شهروندان تنگ کرده است/ اقدام سریع برای توقف ساخت و سازهای غیر مجاز در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه گفت؛ باعث تاسف شدید است که هرکس به میل خویش در جهت مال اندوزی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کند و برای دیگر شهروندان ایجاد مزاحمت میکند . رئیس دادگستری پاوه در بازدید از شهر و روستاهای الحاقی به پاوه بشدت از عملکرد ضعیف شهرداری پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه گفت؛ باعث تاسف شدید است که هرکس به میل خویش در جهت مال اندوزی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کند و برای دیگر شهروندان ایجاد مزاحمت میکند .

رئیس دادگستری پاوه در بازدید از شهر و روستاهای الحاقی به پاوه بشدت از عملکرد ضعیف شهرداری پاوه انتقاد کرد و به خبرنگار سلام پاوه گفت؛ در سایه بی تدبیری و عدم توجه و نظارت شهرداری شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه در سطح شهر و روستاهای الحاقی هستیم که عرصه را بر دیگر شهروندان تنگ کرده است .

یعقوب حبیبی شمس افزود؛ عده ای سودجو و منفعت طلب در سایه عدم نظارت شهرداری بدون مجوز اقدام به بلند مرتبه سازی کرده اند و اعتراض شهروندان هم به جایی نرسیده است.

وی خطاب به شهردار پاوه گفت؛ ساخت و سازهای بدون ضابطه و مجوز عرصه را بر شهروندان تنگ نموده و تردد در معابر به سختی و زحمت انجام میگیرد.

حبیبی شمس افزود؛ اگر خدایی نخواسته حادثه ای در یکی از این نقاط رخ دهد امکان امداد رسانی غیر ممکن است و جوابگوی خسارات جناب و مالی ناشی از آن متوجه شهرداری خواهد بود .

رئیس دادگستری پاوه افزود ؛در سایه عدم نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای انبوه سازان به حریم اصلی راه تجاوز نموده اند.

حبیبی شمس احداث بلوار از روستای شمشیر تا ورودی شهر پاوه را یکی از مطالبات مهم و به حق مردم دانست و گفت؛ در صورت احداث بلوار در این مسیر با ساختمانهای متعددی مواجه میشویم که به حریم اصلی راه تجاوز کرده اند .

رئیس دادگستری پاوه خطاب به منتخبین شورای اسلامی شهر پاوه گفت اجرای قانون بهترین و ماندگارترین خدمت به مردم است .

حبیبی شمس خطاب به منتخبین تاکید کرد و گفت از هرگونه لابی گری و سفارش به مسئولین شهری به جهت حفظ منافع عده ای سود جو و بساز و بفروش جدا اجتناب کنید.

رئیس دادگستری پاوه ترافیک امروز شهر پاوه را ناشی از بی توجهی و عدم نظارت شهرداری در ساخت و سازهای بی ضابطه و غیر مجاز دانست و گفت؛ این ساخت و سازهای علاوه بر ایجاد معضل ترافیک ،ظلم در حق شهروندان دانست و گفت تغییر بافت زیبا و سنتی شهر نیز متاثر از همین ساخت و سازهای غیر مجاز است.

حبیبی شمس گفت؛ به عنوان رئیس حوزه قضایی شهرستان و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از حقوق عامه مردم که وظیفه ذاتی دستگاه قضایی است اعلام میکنم که باید تمامی ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر پاوه و روستاهای الحاقی در هر مرحله از ساخت که باشد سریعا متوقف گردد و نیروی انتظامی مکلف است در این راستا با شهرداری همکاری نماید.

رئیس دادگستری پاوه افزود؛ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نسبت به قلع و قمع مستحدثات در حریم را با دستور و حمایت قضایی سریعا اقدام نماید .

حبیبی شمس تاکید کرد ؛هرگونه مقاومت در مقابل اقدامات شهرداری و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد .

رئیس دادگستری پاوه همچنین تاکید کرد واگذاری انشعاب آب، برق و گاز توسط دستگاههای مرتبط اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف محسوب شده و برای مدیر مربوطه پیگرد قضایی خواهد داشت.

وی افزود معاملات این ساختمانها نیز ممنوع است و مشاورین املاک مکلف هستند قبل هر نوع معامله ساختمان از شهرداری استعلام بگیرند.

رئیس دادگستری پاوه به شهروندان نیز هشدار داد از خرید ساختمانهای غیر مجاز و بدون پایان کار از شهرداری جدا خودداری نمایند .

9 پاسخ برای “ساخت و سازهای غیر مجاز عرصه را بر شهروندان تنگ کرده است/ اقدام سریع برای توقف ساخت و سازهای غیر مجاز در پاوه

  • ناشناس در تاریخ مرداد 12, 1400 گفت:

    با سلام ودرود
    علاوه بر بی تدبیری شهرداری از عدم کنترل ساخت وسازهای غیر مجاز ادارات خدمات رسان از جمله آب وفاضلاب وبرق بدون توجه به نوع کاربری اقدام به واگذاری انشعاب میکنند.به طور مثال اداره آب وفاضلاب به یکی از پارکینگهای یک ساختمان مسکونی کنتور آب تجاری واگذار کرده که طرف هم اقدام به تجاری کردن پارکینگ نموده بدون اینکه تغییر کاربری داده باشه لطفا” با ادارات متخلف برخورد شود. باتشکر

  • دلسوز نودشی در تاریخ مرداد 8, 1400 گفت:

    اقای شمس مشکل نودشە فقط ساخت وساز غیر مجاز نیست برخی از اعضای شورا برای خودشان گاز کشیدن ان هم با صد متر لولە رایگان اگر ما بودیم ازما شصت میلیون تومان ادارە گاز از ما میگرفت ما هنوز گاز نداریم لطفا بە دادمان برسید

  • آه در تاریخ مرداد 8, 1400 گفت:

    تخلفات دراین شهربیدادمیکند>همه حرفهای قشنگ و زیبامیزنیم ولی به آنهاعمل نمی کنیم دراین شهر هیچ وقت متخلف مجازات نشده است
    خوب بودن لازمه اش خوب عمل کردن است آنهم نه درشعاربلکه درعمل است

  • اهالی کوچه شهید نعمت شهابی در تاریخ مرداد 8, 1400 گفت:

    آقای رییس دادگاه سلام علیکم
    لطف کنید ما اهالی کوچه شهید نعمت شهابی را در یابید چون هنوز ساخت وساز غیر مجاز داخل این کوچه تکمیل نشده و در حال اقدامه خیلی دنبالش رفتیم ولی دادمان به جایی نرسید از شما خواهش میکنیم بخاطر رضای خدا به داد اهالی مظلوم این کوچه برسید.فقط بخاطر خدا

  • نودشه در تاریخ مرداد 7, 1400 گفت:

    با سلام خدمت ریاست محترم دادگستری شهرستان پاوه
    در ورودی شهر نودشه از ده سال پیش ده ها ساختمان ساخته شده است وآقایانی که امروز با اغراض شخصی در سایت ها ، سنگ خدمت به سینه خود می زنند ، خودشان عامل اصلی ساخت وسازها بوده اند ۱۰سال شهردار بوده اند و۲دوره شورای شهر بوده اند ، اما حتی یک بار کلمه‌ای ، وحرف نزده آمد این همه ساختمان ها ساخته شده اند چرا چیزی نگفته اند شما بعنوان قاضی عادل لطف بفرمایید برای آنها به عنوان متخلفان اصلی پرونده سازی بفرمایید تا بداند خودشان عامل خرابکاری شهر بوده‌اند ، حالا که دوری شورای شان دارد تمام می شود ، مدعی شده اند حقیقت ، چیزی دیگر هست ،!!!!!!!!!

  • محمد در تاریخ مرداد 7, 1400 گفت:

    با سلام جناب آقای شمس خسته نباشید در دوران شورای پنجم در شهر نودشه در مقابل چشمان شورای پنجم و شهردارشان دهها ساختمان مسکونی غیر استاندار غیر مجاز ساخته شدند و این افراد یکبار هم نرفتن جلو این ساخت و سازها را بگیرند لطفا نگذارید این افراد بدون پاسخگویی این همه تخلف را تحویل شورا و شهردار جدید بدهند آخه اینا با این تخلفات چکار بکنن

  • فریبرز رفیعی در تاریخ مرداد 7, 1400 گفت:

    باسلام وتشکر خدمت مقام محترم قضایی وشهرداری محترم که به فکر مردم هستند واقعا ساخت وسازهای غیر مجاز عرصه را بر مردم تنگ گرده بنده هم یکی از کسانی هستم که ‌که ساخت و ساز غیر مجاز در حال ساخت عرصه را برما تنگ خواهد کرد از شما خواهشمندیم که اقدام نمایید .

  • پاوه شار در تاریخ مرداد 7, 1400 گفت:

    با سلام و تقدیر از دادستان محترم
    ساخت و سازهای غیر مجاز و انبوه که توسط بعضی از شهرواندان انجام گرفته واقعا چهره شهرمون را ناهنجار نموده
    شاید بارها به شهرداری مراجعه نموده ایم ولی فقط با جواب از بالا زنگ زدن مواجه شده این
    شاید بهتر باشه دادستان محترم طرف دستورشان فقط شهردار و آقای ……. و زیر دستانشان باشد که واقعا کم کاری میکنن
    ضمنا اگه واقعا کارهای خلاف شهرداری رو بخوابم به نظاره بنگریم سری به روبروی صدا و سیما بزنیم
    با تشکر

  • ناشناس در تاریخ مرداد 7, 1400 گفت:

    با سلام
    درود به آقای شمس که مانند همیشه با درک مشکلات اصلی مردم در تلاش است تا این معضلات مرتفع گردد . واقعاً مردم پاوه قربانی ساخت و سازهای غیر مجاز شده اند . هرکس هر کجا بدون مجوز ساخت و ساز میکند و شهرداری هم در خواب است.