ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 17:52

از ظرفیت و پتانسیل بالای رسانه های پاوه در پیشبرد اهداف استفاده خواهم نمود

از ظرفیت و پتانسیل بالای رسانه های پاوه در پیشبرد اهداف استفاده خواهم نمود

به گزارش سلام پاوه: سرپرست فرمانداری پاوه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان افزود:ما در مدیریت بحران از طریق رسانه ها توانستیم مردم را به آرامش دعوت کنیم و اینجانب با همه ی رسانه ها در تعامل بوده و در پاوه هم چنین خواهم بود و از آنها برای رفع مشکلات این شهرستان کمک خواهم […]

به گزارش سلام پاوه: سرپرست فرمانداری پاوه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان افزود:ما در مدیریت بحران از طریق رسانه ها توانستیم مردم را به آرامش دعوت کنیم و اینجانب با همه ی رسانه ها در تعامل بوده و در پاوه هم چنین خواهم بود و از آنها برای رفع مشکلات این شهرستان کمک خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مهندس چلیل بالایی افزود :در توسعه هیچ فرد و گروهی اضافی نیست هر کس در جای خود نقش مورد نظر را بازی می کند .لذا به اصحاب رسانه و به همه می گویم اینجانب به هیچ کس وابسته نیستم و همه می توانند با من ارتباط داشته باشند.

وی افزود: باید از چهره های این شهرستان همچون ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم این شهر که یک چهره ی ملی است، دکتر آرش لهونی نماینده ی محترم مردم اورامانات و پاوه که ظرفیت های بزرگی هستند.برای پیشبرد توسعه استفاده کرد .

سرپرست فرمانداری پاوه ادامه داد:ما نه تنها منت سر رسانه ها نخواهیم گذاشت بلکه از اینکه صدای ما را به مردم و صدای مردم را به ما می رسانند قدردان هستیم اما انصاف را همیشه رعایت کنید .

سرپرست فرمانداری هم چنین گفت : ما انسانهای مخلوق خدا نیز از تنوع لذت می بریم تنوع در لباس تنوع در معماری تنوع در استفاده از مصنوعات اما نمی دانم چرا وقتی به تنوع در افکار می رسیم برخی بهم می ریزند و تنوع افکار را بر نمی تابند .

بالایی در خصوص عدم برتابیدن عده ایی در موضوع تنوع در فکر و افکار و اندیشه ها گفت : پاسخ اینکه چرا عده ایی تنوع افکار را مقبول نمی دانند شاید این باشد که ما هنوز در حوزه ی اندیشه آن ظرفیت را بوجود نیاورده ایم که در درون خود تحول ایجاد کنیم ما نباید خودمان را خط کش کنیم اندیشه های خودمان را الزاماً درست و تمام کننده بدانیم چرا که دیگران نیز اندیشه و تفکر خود را والا می دانند.

بالایی با توجه به تعدد جمعیتی آدمی بر روی کره ی زمین گفت : به تعداد ۸ میلیارد انسانی که بر روی کره ی زمین هم اکنون زیست می کنندما اندیشه و فکر متنوع داریم ما نباید به دنبال این باشیم همه مانند ما فکر کنند این اصلاً اندیشه ی درستی نیست و این اندیشه پیروز نخواهد شد .

وی در ادامه با توجه به پذیرش با اکراه خلافت توسط امیر مومنان حضرت علی (ع) گفت : حضرت علی (ع) وئقتی به اجبار مردم خلافت را پذیرفت فرمود : هم اکنون من خلافت را پذیرفتم اما اگر مردم مرا نقد نکنند من هیچگاه مردم را نخواهم بخشید من بر مردم حق دارم که مرا نقد کنند .

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص شرایط استفاده از آزادی های مختلف در جوامع بشری گفت : در مقوله ی آزادی قید بیان می شود به نام عدالت . کسی می گوید بر اساس مقوله ی آزادی من حق دارم که در خیابانهای یک شهر رانندگی کنم اما بر اساس قید عدالت که در بطن مقوله ی آزادی است این آزادی به آن راننده اجازه نمی دهد در خیابانهای آن شهر با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کند .

بالایی در ادامه این نشست در خصوص استفاده از آزادی بیان و چگونه استفاده نمودن از این نوع آزادی در اجتماع اظهار داشت : خداوند متعال بر اساس عدالت به مقوله ی استفاده از آزادی بیان اشاره دارد اما نباید بر اساس قید عدالت با استفاده از آزادی بیان حرمت کسی هتک شود .

وی در خصوص ظرافت کار خبرنگاری گفت : بستر کار رسانه ها اندیشه ها و افکار متنوع مردم است این کار کار ظریف و سختی است هم حفظ حرمتها و هم اعتقاد و اعتماد مهم است .ذات رسانه های پاوه رسانه ی عمومی است تا رسانه ی حزبی و سیاسی و اقتصادی و بر این مبنا قرار است مردم به آنها اعتماد داشته باشند لذا نیاز است ما نیز به نقد ها و روش کار شما اعتقاد داشته باشیم اعتقاد من این است ما برای اجرای دقیق برنامه های خود نیازمند کمک و مساعدت شما هستیم و این اعتقاد درونی من است اما به هر حال باید جانب انصاف به خوبی رعایت شود .

سرپرست فرمانداری پاوه به لحاظ مدیریتی در بدترین شرایط هستیم و تاکید کرد: دولت در بدترین شرایط مدیریتی و اقتصادی است .هیچ مقطعی در کشور با امروز ایران قابل مقایسه نیست تحریم های بسیار ناجوانمردانه هستند ، کرونا بسیاری از وجوه قدرت را به ویژه قدرت اقتصادی تضعیف نموده است . عرصه ی سیاست عرصه ی ممکنات است عرصه ی آرمانگرایی نیست ما باید در حد مقدوراتمان عمل کنیم و در این راه به همراهی رسانه ها به منظور تبیین شرایط ویژه کشور برای افکار عمومی نیازمند هستیم .

مهندس بالایی در ادامه ی این نشست اظهار داشت : شعار ها دلیلی شده اند بر افزایش توقعات مردم که این توقعات در حد مقدورات واقعاً ً نیست لذا با توجه به ایجاد توقع در مردم ما چه منابع داشته باشیم چه نداشته باشم مردم کاری به این حرفها ندارند می گویند تو گفتی اما نکردی.

بالایی در ادامه افزود تحقیقی که اینجانب برای مسئله یابی شهرستان در همان بدو ورود کردم متوجه شدم مسئله ی حاد پاوه هم اکنون بحران آب است و در این خصوص خیلی از مردم دچار مشکل اساسی هستند لذا بصورت جدی وارد رفع بحران آبی شدیم چیزی که در این بین متوجه شدم این است که مدیران شهرستان اختیارات کمی دارند و به دلیل این خیلی از مردم قبل از رجوع به ادارات متولی به فرمانداری مراجعه می کنند که این نوع نگاه باید رفع شود و اصلا درست نیست.

وی در پایان گفت: در پاوه ما همه باید روی منافع شهرستان پاوه اصرا داشته و بایستیم ، ظرفیت های فراوانی در پاوه وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم اما نباید فاصله ی بین مقدورات و ممکنات را با توقعات زیاد کنیم نمی خواهیم بین مطالبات مردم و توان ما فاصله بیفتد و این کار و ماموریت بر عهده ی رسانه های پاوه است.

فرشاد شیخی معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری پاوه نیز در این نشست گفت:رسانه چشم بیدار جامعه است. رسانه ها ابعاد مغفول و فراموش شده ی جامعه را برای مدیران تبیین می کنند و زیر پوست شهر را نمایان می کنند.

شیخی در ادامه افزود : رسانه ها ها بازوان توانمند مدیریت قرن بیست و یکم هستند و رشد و توسعه ایی که در سنوات گذشته اتفاق افتاده معلول حرکت توامان و روبه جلو رسانه ها و مدیران است .

معاون سیاسی – امنیتی فرمانداری در پایان افزود : ما هم اکنون در کنار رسانه ها و همراه رسانه ها هستیم تا با استفاده و بهره بردن از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت ها شهرستان را به نقطه ی اعتلای رشد و توسعه برسانیم.