س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:47

گزارش عملکرد یکساله شعبه تامین اجتماعی پاوه/خدمات بیمه به ۸۵۰۰ نفر در پاوه

گزارش عملکرد یکساله شعبه تامین اجتماعی پاوه/خدمات بیمه به ۸۵۰۰ نفر در پاوه

به گزارش سلام پاوه: مدیر شعبه تامین اجتماعی پاوه به مناسبت هفته تامین اجتماعی گزارشی از اهم فعالیتها و اقدامات عملکرد شعبه تامین اجتماعی پاوه را در طول یکسال گذشته تشریح نمود. سید فخرالدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای گرامیداشت هفته تامین اجتماعی (۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه )عملکرد یکساله (از […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر شعبه تامین اجتماعی پاوه به مناسبت هفته تامین اجتماعی گزارشی از اهم فعالیتها و اقدامات عملکرد شعبه تامین اجتماعی پاوه را در طول یکسال گذشته تشریح نمود.

سید فخرالدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای گرامیداشت هفته تامین اجتماعی (۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه )عملکرد یکساله (از تیر ماه ۱۳۹۹  لغایت خردادماه  ۱۴۰۰) این شعبه به شرح ذیل جهت استحضاراعلام میگردد.

اهم فعالیتها:

نظر به اینکه سازمان تامین اجتماعی دارای استقلال مالی و اداری می باشد و هزینه های خود را مطابق قانون از طریق وصول حق بیمه و سایر منابع در آمدی سازمان پرداخت می کند ، متاسفانه این شعبه در خصوص عملکرد درآمدی با کاهش وصولی در یکساله گذشته مواجه بوده که عمده ترین دلیل آن کاهش حجم کار و  اتمام عملیات پروژه سد داریان بوده است که با  تمهیدات و هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل استان که در این زمینه انجام گرفته است ،امید است که در سال جاری شاهد رشد وصولی درآمدهای حق بیمه در این شعبه باشیم.

در راستای روان سازی و طرح تکریم ارباب رجوع و گسترش خدمات دولت الکترونیک در سال ۹۹  بیش از ۹۸درصد لیست ها و فیش های حق بیمه بصورت اینترنتی ارسال گردیده است که این امر باعث کاهش هزینه های تردد و صرفه جویی در وقت بیمه شدگان و کارکنان و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان را به دنبال داشته و موجب کاهش حجم مراجعه ارباب رجوع به شعبه گردیده است.

صدور دفترچه های درمانی در سازمان متوقف و خدمات و دفترچه های درمانی بصورت دیجیتال و هوشمند درآمده است و بصورت سامانه های هوشمند و تلفن های گویا شماره گیری و مخاطبین بصورت غیرحضوری استعلام و از استحقاق درمان خود مطلع می شوند .

پرداخت تعهدات بلند مدت از قبیل پرداخت حقوق و مزایا به مستمری بگیران سه گانه(بازنشسته ،بازمانده ،ازکارافتاده)حق اولاد،عائله مندی ،حق سنوات حق بیمه ،عیدی،کمک هزینه همسران متکفل ،ترمیم حقوق مستمری وکمک هزینه مسکن ماهیانه به مبلغ ۵/۵۰۰ پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان

پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان که به نحوی کار خود را از دست داد ه و بیکار شده اند به تعداد میانگین ماهانه ۷۸ نفر و ماهیانه به مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان

پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شعبه بصورت ماهیانه و مستمردر شعبه .

-تحت پوشش قراردادن بیش از ۶۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۱۵۵۲  نفر مستمری بگیران سه گانه و ارائه خدمات به تبعه آنان به تعداد ۸۵۰۰ نفر .

بازرسی مداوم و مستمر از کارگاههای فعال و غیر فعال حوزه شهرستان هر ماهه .

صدور بیش از ۳۵۰ مفاصا حساب درآمدی جهت کارفرمایانی که درموعد مقرر نسبت به واریز حق بیمه خود به حساب سازمان اقدام نموده اند.

ایجاد فضایی مناسب و سالم و نصب تابلو راهنما و اعلانات و منشور اخلاقی در درب ورودی شعبه جهت راهنمایی مراجعان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی .

اجرا طرح عظیم اختصاص تحول دیجیتال – انجام بیش از ۴۵ خدمت سازمان در قالب سامانه خدمات غیرحضوری بصورت هوشمند و از طریق سامانه es.tamin.ir و طرح ۳۰۷۰ و ارائه آن توسط تلفن همراه هوشمند و حذف دفترچه درمانی و طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان و …

 متناسب سازی حقوق مستمری بگیران  بدلیل عدم همخوانی با فرمول سایر صندوق های بازنشستگی .

تلفیق و خلاصه سازی بخشنامه های سازمان در حوزه های مختلف و اصلاح فرآیندها .

انجام پروژه پرونده الکترونیک بیمه شدگان و مستمری بگیران .

پرداخت مستمری و حقوق بصورت متمرکز از آبان ماه ۱۳۹۹ .

تجمیع سوابق و عدم سرگردانی مراجعین  در سایر شهرستانها و استانها  .

تسویه حساب با مراکز دولتی و غیر دولتی از لحاظ درمان .

عدالت در خدمات رسانی درمان که در شهرهایی که فاقد بیمارستان سازمان می باشند ارائه خدمات بستری جهت مستمری بگیران بالای ۶۵ سال بصورت کاملا رایگان .

بروزرسانی خدمات و پرداخت بهای پروتز و اورتز (وسایل کمک پزشکی ) از قبیل دندان مصنوعی و عینک و …و دهها خدمت دیگر که در سایت سازمان تامین اجتماعی و سامانه es.tamin.ir قابل روئیت می باشد.

 وی افزود: امید است با همدلی و همزبانی کارگران ،کارفرمایان ودولت که همان تجلی سازمان تامین اجتماعی است بتوانیم خدمتگزارانی صادق به جامعه ی کارگری وکارفرمایی و بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم بوده و هچنین در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی سهم کوچکی داشته باشیم .

لازم به توضیح است که این شعبه با ۱۳ نفر کادر شاغل امورات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی را در شعبه دائم (پاوه) و شعبه غیر دائم نودشه (در روز سه شنبه) انجام می دهد