ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 00:10

آبله هایی که تضعیف عملکرد فرماندار را رقم زدند/ایده‌پور قربانی سایه سوم تفکرات پوسیده/هومن آژند

آبله هایی که تضعیف عملکرد فرماندار را رقم زدند/ایده‌پور قربانی سایه سوم تفکرات پوسیده/هومن آژند

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: در روزهای گذشته شاهد بودیم که موضوع پایان کار فرماندار پاوه دوباره بر سر زبان ها افتاد. این بار بر خلاف گذشته که چندین بار این موضوع طی سالهای گذشته مطرح و رسانه ای شده بود کسی نه تکذیب کرد نه مخالفتی با ان کرد و نه افسوسی خورد و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: در روزهای گذشته شاهد بودیم که موضوع پایان کار فرماندار پاوه دوباره بر سر زبان ها افتاد. این بار بر خلاف گذشته که چندین بار این موضوع طی سالهای گذشته مطرح و رسانه ای شده بود کسی نه تکذیب کرد نه مخالفتی با ان کرد و نه افسوسی خورد و نه اندک حامیان همیشگی ایشان در مقابل این خبر موضعی گرفتند چرا که همگان می دانند با پایان کار دولت روحانی امیدی برای ادامه کار مدیران فعلی و ضعیف اصلاح طلب دولت تدبیر و امید و همفکران و یاران ایشان برای کار در دولت مردمی و اصولگرای آقای رئیسی نیست.

ایده پور که در اوج نارضایتی مردم از عملکردش در حال رفتن از پاوه است خوب میداند که دیگر اندک دوستانش هم حمایتی از او و عملکردش نخواهند کرد مردم هم به شدت از عملکرد ضعیف فرماندار ناخرسند هستند .علل مختلفی بر عملکرد چند ساله اقای ایده پور تاثیرگذار بود که خود مطلبی اختصاصی میطلبد.

مهمترین و موثرترین آنها ، اعتماد ، ارتباط و خط گیری ایده پور از کسانی بود که سالهای سال است مدام بر طبل پوسیده ای از عقاید کهنه و تفکرات سنتی بی ریشه میکوبند، نه تخصص و تجربه و ایده ای دارند و نه عملکردی که مردم سراغ داشته باشد و از آن یاد کنند.این افراد و تفکرات سنتی بی حاصل و خط مشی های غلط شان به فرماندار پاوه،عامل اصلی تضعیف عملکرد ایده پور در طول چند سال اخیر شد.

اینان همواره برای خود و فرماندار محدوده و دایره ”دوستی و ”دشمنی تعریف کردند و سعی کردند ایده پور را با ترفندهای کذایی از بسیاری از متخصصان امور،جوانان دانشمند و شخصیت های بنام منطقه دور کنند و گاها حتی ما بین ایشان و شخصیت های منطقه اختلاف بیاندازند.

تفکرات پوسیده ایشان در طول بیست سال گذشته عامل اصلی بسیاری از عقب ماندگیها بوده است. عاملان اصلی تضعیف فرماندار و عاملان اصلی عقب افتادگی شهر با ترفندهای بچگانه و ساده لوحانه همیشگی شان این بار هم میخواهند  با مطرح کردن بحث فرماندار بومی نه تنها در تصمیم گیری این نهاد سیاسی باقی بمانند بلکه صندلی اول شهر را نیز تصاحب کنند و تیر خلاص را به پیکره ویران شهرستان بزنند.اینکه با چه رویی و با چه اعتماد به نفسی جرات این ادعای واهی را آنهم در دولت مردمی اقای رئیسی دارند در ذهن نگارنده و مخاطبان چیزی جز آفتاب پرست مجسم نمیشود .

فرمانداری پاوه که میتوانست محلی برای حساب بردن سایر ادارات و نهادهای کم کار باشدمتاسفانه با عملکرد ضعیف و روزمرگی خود تبدیل به کم کارترین نهاد شهرستان و محلی برای سرپوش نهادن به کم کاری ادارات دوست (و البته گاها هم بالعکس ) شده است.که ماحصل نفوذ و عملکرد چند ساله این افراد و تفکرات پوسیده است .

جدای از این موارد رنگ باختن سیاسی این افراد و از هواداری ۸ ساله یک حزب تا یک شبه هوادار و هواخواه حزب حاکم شدن هم، خود قصه ها و تحلیل ها دارد که در مطلبی با عنوان فحشای سیاسی بعدها به آن خواهم پرداخت.

جالب تر اینکه همین افراد و مبلغانشان که اکنون سودای متوهمانه فرماندار شدن در سر دارند و شعار بومی بومی سر می دهند زمانی نه چندان دور شهردار غیر بومی را تا سرحد مرگ حمایت کردند و اکنون برای حصول منافعشان ندای بومی بومی سر میدهند.

همه ما میدانیم که این تلاشها و شعارهای بیهوده و متوهمانه بویی جز منافع شخصی نمیدهند و در طول دورانهای متمادی خیال خام آفتاب پرستها و آبله های سیاسی هم به جایی نرسیده است.

 امروز شعار دولت اقای رئیسی دولت مردمی است و قطعا مردم نه تنها اجازه نخواهند داد بیشتر از این شهر قربانی آمال و منافع شخصی عده ای شود بلکه آنها را سر جای خود خواهند نشاند .بهترست یادآور شوم گاهی ضربه قلم از ضربه سیلی صدایش بسیار محکم تر است.

8 پاسخ برای “آبله هایی که تضعیف عملکرد فرماندار را رقم زدند/ایده‌پور قربانی سایه سوم تفکرات پوسیده/هومن آژند

  • سعیدیان در تاریخ تیر 19, 1400 گفت:

    از مسئولین خواهشمندیم فرمانداری را برای پاوه تعیین کنند که پاوه و موقعیت استراتژیک آنرا بشناسد و ردای خدمت را بجای رخوت بر تن کند، بومی یا غیر بومی مهم نیست بلکه کارنامه خدمت مهم است که پس از پایان ماموریت بگوید که چه مقدار تاثیر گزار بوده است. ما در این چند سال گذشته حوزه جغرافیایی پاوه را دیدیم تا سریاس محدود شد و هنوز احداث و تسطیح جاده پاوه تا کرمانشاه برای مردم رویا شده است!

  • فرهنگی در تاریخ تیر 18, 1400 گفت:

    با سلام و احترام
    اگر نگاهی به سایر ادارات هم داشته باشیم متوجه ویرانی و پس رفت هستیم
    واقعا به حال پاوه و مسول بومی باید خون گریست
    ای کاش مدیر نداشت خیلی وضعیت بهتری پیدا می کرد
    مدیری که فکرش تا نوک دماغ درازش می رسد چه کاری وچه فکری می تواند داشته باشد؟؟؟
    خداوند متعال خودش به مردم و جامعه کمک کند،….

  • منتقد در تاریخ تیر 14, 1400 گفت:

    آقای ایده پور با کوله بار دعای شر و دین به مردم پاوه و خدمت نکرده رفت . اما ای کاش آقای عبداله زاده این ۸سال به ویژه در مراسم تودیع مقداری عزت نفس خود را حفظ میکردند ” این تذهبون بزرگوار ”
    غروب آفتاب دولتتان فرا رسیده و ۸سال در سایه نامبارک ایده پور یکه تازیها کردین .

  • رزمنده در تاریخ تیر 13, 1400 گفت:

    دراین روز تحلیل گران رویای هایی را برای پاوه در سر دارند که منافع شخصی خود را در آن می بینند که این بار برای پاوه فر ماندار بوی را مطرح می کنند این شهر مسولین بومی زیادی را در راس امور در ادارات وارگانهای شهرستان پاوه داشته ولی توانایی انجام هیچ کار مثبتی را برای شهر نداشته اند از مسولین امور در استان ومرکز استدعا داریم فر مانداری انقلابی وتوانمند این بار البته غیره بوی برای این شهر ویران در نظر داشته باشند

  • ناشناس در تاریخ تیر 12, 1400 گفت:

    عالی بود آقای آژند عین واقعیت بود دست مریزاد

  • محمد در تاریخ تیر 12, 1400 گفت:

    درود بر آقای اژند. ایده پور ۸۰ سال پاوه را به قهقرا برد و بخاطر ضربه ای که به اعتماد مردم به نظام و نه دولت بی تدبیر و یاس آفرین روحانی زد محاکمه شود. پاوه باید نفسی عمیق بکشد و سیستم فشل و نگاه تبعیض آمیز اداری آن در برخی حوزه ها حتما باید پوست اندازی کند

  • ناشناس در تاریخ تیر 12, 1400 گفت:

    چهل سال همین ها هستند و از این به بعد هم بازهم همین ها چون کسی که فرماندار می شود برای خدمت فرماندار نمی شود برای حکومت و بهره خود و اقوام مسئول می شود و نوکر می خواهد و فقط همین افراد حاضرند نوکری کنند پس باز هم همین روال ادامه دارد ممکن است نوکر عوض شود ولی مردم عادی هر گز دور و بر دارها نمی روند همین نماینده تا روحانی بود اصلاح بود حالا کانال عوض شده اصولی شد معلوم نیست نویسنده مقاله هم روزی خط را برای ایده مشخص نکرده باشد حالا تاریخش منقضی شده رفته صف رئیسی همه یکی هستند فقط اسم ها فرق می کند

  • ارام در تاریخ تیر 12, 1400 گفت:

    عین حقیقت بود سپاس از قلم تان