د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:54

رقابت بیش از ۱۷۰۰ نفر داوطلب کنکور در پاوه

رقابت بیش از ۱۷۰۰ نفر داوطلب کنکور در پاوه

به گزارش سلام پاوه: مدیر آموزش و پرورش پاوه از رقابت بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر داوطلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد. سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در کنکور امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۷ حوزه امتحانی و نزدیک به ۴۵۰ نفر از عوامل […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر آموزش و پرورش پاوه از رقابت بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر داوطلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در کنکور امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۷ حوزه امتحانی و نزدیک به ۴۵۰ نفر از عوامل اجرایی آمادگی لازم را جهت برگزاری  و رقابت سالم کنکور سراسری امسال را بر عهده دارند.

وی افزود: در کنکور امسال ۵۳ درصد دواطلبان را خانم ها و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل میدهند.

فتاحی ادامه داد: تعداد داوطلبان خانم ۹۴۴ و آقایان ۸۱۲ و جمعا ۱۷۵۶ نفر در پنج گروه آزمایشی هنر، ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه در مدت ۴ روز با هم به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در پایان ضمن تشکر از مسئولین جهت مقدمات برگزاری کنکور و همکاری اولیای محترم گفت: داوطلبان گرامی ضمن پرینت کارت ورود به جلسه به موقع در حوزه امتحانی حضور پیدا کرده و حتما از ماسک استفاده کنند،همچنبن به داوطلبان توصیه می‌شود که از آوردن وسایل اضافه مانند تلفن همراه، کیف‌دستی و… چدا خودداری نمایند.

گفتنی است آزمون سراسری پایان هفته جاری یعنی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده ( ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) برگزار خواهد شد و داوطلبان میتوانند از امروز یک‌شنبه، ۶ تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.