ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:33

مدیر موسسه انتشارات ” ئارۆ ” ی پاوه تجلیل شد / عکس

مدیر موسسه انتشارات ” ئارۆ ” ی پاوه تجلیل شد / عکس

به گزارش سلام پاوه : در آیین تجلیل از ناشران و خادمان نشر کرمانشاه از عدنان مرادی مدیر موسسه انتشارات “ئارو” ی پاوه  تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آیین تجلیل و تکریم از فعالان حوزه نشر استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه : در آیین تجلیل از ناشران و خادمان نشر کرمانشاه از عدنان مرادی مدیر موسسه انتشارات “ئارو” ی پاوه  تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آیین تجلیل و تکریم از فعالان حوزه نشر استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم ناشران را یکی از حاملان و منتقل‌کنندگان مباحث فرهنگی دانست و گفت: هرگونه حمایت از ناشران و نویسندگان را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم فعالیت‌های فرهنگی زیربنای کاهش همه هزینه‌ها است.

«بهرام فاضلی‌زاد» با اشاره به اینکه تنها متولی مباحث فرهنگی اداره ارشاد نیست گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران موظفند از نویسندگان و ناشران کرمانشاهی در حد توان با خرید کتاب‌هایشان حمایت کنند و این نویسندگان را به طرق مختلف به مردم معرفی کنند تا مفاخر و بزرگان شهر خود را بیشتر بشناسند.

«عدنان مرادی» نویسنده نام آشنای هورامان و مدیر انتشارات ” ئارۆ ” شهرستان پاوه نیز در این مراسم به بیان نکته نظراتی در حوزه انتشار کتاب پرداخت .

وی بر بالا رفتن کیفیت جلد کتاب‌های فاخر تاکید و از آن عاملی برای معرفی کتاب‌های خوب یاد کرد.

در این آیین که با حضور آقایان فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونین و کارشناسان این اداره کل برگزار شد از ناشران استان که در طول سال ۹۹ سهم به سزایی در توسعه نشر استان داشتندتجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم از فعالیت های انتشارات نوپا اما پویای “انتشارات ئارۆ “به مدیر مسئولی عدنان مرادی نویسنده ، شاعر ، عکاس و فعال فرهنگی که در مدت فعالیت ٢ ساله خود بیشترین تعداد کتاب را به چاپ رسانیدە است نیز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم از مهرداد مرادی از انتشارات سرانه ،سعید شرافتی زنگنه از انتشارات دیباچه ،محمود لعل آبادی از انتشارات طاقبستان ،داراب گلچین از انتشارات گلچین ادب ،نیکزاد بخشی از انتشارات تلیاب ،هرمز بیگلری از انتشارات کرمانشاه ،سمیرا عظیمی مرام از انتشارات ماهتاب غرب،لیلا امینی از انتشارات دانشیاران برتر ، محمدجواد معراجی از انتشارات باغ ابریشم، ندا بهرامی از انتشارات دانشگاه رازی ،مهدی شهسواری از انتشارات پویا پژوهش و مریم کرمی از انتشارات رایان نیز تجلیل به عمل آمد.