ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 19:12

سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به پاوه/ پیگیری مشکلات کولبران در شهر مرزی نوسود/ گزارش تصویری

سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به پاوه/ پیگیری مشکلات کولبران در شهر مرزی نوسود/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه :«بابک دین پرست» عصر امروز ( ششم خردادماه) با استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استان وارد کرمانشاه و به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای ضوابط و مقررات ساماندهی فعالیت های کولبران عازم شهرستان پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای آیین […]

به گزارش سلام پاوه :«بابک دین پرست» عصر امروز ( ششم خردادماه) با استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استان وارد کرمانشاه و به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای ضوابط و مقررات ساماندهی فعالیت های کولبران عازم شهرستان پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی و چگونگی ساماندهی فعالیت های کولبران در شهر مرزی نوسود با حضور دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

معاون اقتصادی وزیر کشور پس از بازدید میدانی از مرز شوشمی و دیدار با برخی از کولبران در طی مسیر نوسود به شوشمی به منظور تبیین موانع و ارائه ی راهکارهای عملیاتی در بخشداری نوسود تشکیل جلسه داد.

در این جلسه نکات مهمی در خصوص نحوه ی استفاده ی مردم از کارت های مرز نشینی بررسی گردید و ایده پور فرماندار پاوه ، عبداله زاده معاون فرماندار و اعضای حاضر شورای تامین نکته نظرات خود را در خصوص موانع پیش روی تجارت چمدانی با معاون اقتصادی وزیر کشور در میان گذاشتند .

معاون وزیر کشور پس از استماع نظرات مربوطه ادارات کل صمت و گمرک استان و هم چنین شهرستان را موظف نمود تا ده روز آتی اطلاعات خواسته شده از طرف وی را تدوین و جهت رفع موانع و تبیین این نکات و ارائه ی راهکارهای عملی در مرکز برای وی ارسال کنند.

وی هم چنین قول داد پس از بررسی های انجام گرفته در خصوص تجارت چمدانی در مرز شوشمی و هم چنین پایش کارتهای الکترونکی مرزنشینان دستور فعال شدن کارت های مرزنشینان واجد شرایط را از رئیس جمهور به منظور انتفاع این مرزنشینان بگیرد.

 

 

دیدار صمیمی با کولبران و‌ مرزنشنیان در نوسود و مرز شوشمی

 

 دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در حاشیه سفر به مرز شوشمی در جمع کولبران در منطقه مرزی نوسود و بازارچه شوشمی حاضر شد و دیداری صمیمی با مرزنشینان به منطور بررسی مشکلات پیش روی اجرای طرح ساماندهی و قانونمند کردن فعالیت های کولبران با آنها داشت.

گفتنی است فرماندار پاوه و سایر مسوولین نظامی، انتظامی شهرستان در این دیدارها معاون اقتصادی وزیر کشور را همراهی می کنند.