د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:56

دانش آموزان گوشی یا تبلت نداشتند،کلاس ها را حضوری برگزار کردم

دانش آموزان گوشی یا تبلت نداشتند،کلاس ها را حضوری برگزار کردم

به گزارش سلام پاوه : یوسف فرهادی معلم دبستان شهید غفور سامیه بندره شهرستان پاوه از اول مهرماه هر روز در کلاس درس حاضر شده است و آموزش را به صورت حضوری به انجام رسانده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یوسف فرهادی مدیر آموزگار دبستان شهید غفور سامیه روستای بندره علی رغم شرایط سخت […]

به گزارش سلام پاوه : یوسف فرهادی معلم دبستان شهید غفور سامیه بندره شهرستان پاوه از اول مهرماه هر روز در کلاس درس حاضر شده است و آموزش را به صورت حضوری به انجام رسانده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یوسف فرهادی مدیر آموزگار دبستان شهید غفور سامیه روستای بندره علی رغم شرایط سخت کرونایی از اول مهر ماه هر روز در کلاس درس حاضر شده و تدریس حضوری انجام داده است.

فرهادی می گوید: اوایل مهرماه به آبادی آمدم تا هم خود را معرفی کنم و هم برنامه ی شاد دانش آموزان را راه اندازی کنم ، اما هنگامی به بچه ها گفتم گوشیهایتان را بیاورید ، متوجه شدم که از تمام دانش آموزان فقط دو نفر به گوشی دسترسی دارند آنهم گوشی پدرشان بود که ممکن بود در طول روز امکان استفاده از آن را نداشته باشند. از طرفی شرایط کرونایی شهرستان را دنبال می کردم و می دانستم شرایط بسیار بد است.

این معلم دلسوز افزود: چاره ای نداشتم، یک روز اولیای دانش اموزان را دعوت کردم که به مدرسه بیایند تا با هم چاره ای بیندیشیم. مشخصا اکثر آنها توان مالی جهت خرید گوشی و تبلت آنهم در شرایط موجود را نداشتند . نمی شد آموزش را تعطیل کرد به همین خاطر به آنها پیشنهاد دادم که کلاسها را حضوری برگزار کنم . شرایط را برای آنها توضیح دادم و قرار شد دانش آموزان در گروههای پنج نفری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در کلاس درس حاضر شوند و اهالی روستا هم در زمینه ی رعایت پروتکلهای بهداشتی همکاری بسیاری با بنده داشتند. خلاصه از آن روز تا الآن حتی یک روز کلاس تعطیل نشده است و خوشبختانه نه بنده و نه هیچ دانش آموز دیگری و حتی خانواده های آنها دچار بیماری کرونا نشدیم و شکر خدا دانش آموزان از نظر تحصیلی شرایط بسیار خوبی دارند.

این اتفاقات بهانه ای شد تا مدیر آموزش و پرورش به همراه معاونت پرورشی در آخرین روز بزرگداشت مقام معلم بازدیدی از آن مدرسه داشته باشند و از این معلم فداکار تقدیر و تشکر کنند .

فتاحی در این باره گفت: اهالی روستا با مراجعه به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لوح تقدیری از طرف تمامی اهالی روستا جهت تشکر و قدردانی از این معلم زحمتکش به بنده ارائه کردند و بنده این هدیه را از طرف اهالی روستا به آقای فرهادی تقدیم کردم .

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد : امثال این معلم فداکار در شهرستان بسیارند و ما به نمایندگی از تمام آنان لوح تقدیری از طرف مدیریت نیز به ایشان اهدا نمودیم .