س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 21:40

برگزاری گردهمایی وحدت و مقاومت در شهرستان پاوه / عکس

برگزاری گردهمایی وحدت و مقاومت در شهرستان پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه پاوه گردهمایی وحدت و مقاومت با حضور روحانیون منطقه در این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دراین مراسم،حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ضمن خیرمقدم به مهمانان و روحانیون حاضر در جلسه از مدیرکل تبلیغات […]

به گزارش سلام پاوه : با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه پاوه گردهمایی وحدت و مقاومت با حضور روحانیون منطقه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دراین مراسم،حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ضمن خیرمقدم به مهمانان و روحانیون حاضر در جلسه از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و روسای ادارات تبلیغات اسلامی اورامانات بخاطر برگزاری چنین برنامه هایی تقدیر و تشکر نمود .

وی در سخنان خود با  اشاره به مکر دشمنان اسلام علیه  دین گفت: قرآن کریم در آیه ((واعدوا لهم من استعطم من قوه )) ما را به آمادگی دفاع نظامی،سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دعوت می کند و برای ما مسلمانان جبهه ، به دو جبهه مسلحانه و فرهنگی تقسیم بندی نموده است و ما به عنوان مسلمان باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که بتوانیم در هردو جبهه از دین و ارزشهای دینی دفاع کنیم.

ماموستا قادری با اشاره به جنگ های صدر اسلام افزود: کفار درمیدان جنگ برعلیه مسلمانان شعار می دادند و هبل را بزرگ می شمردند پیامبراکرم(ص) فرمود:شما هم برعلیه آنان شعار بدهید و در مقابلشان الله اکبر بگویید .پس  ماهم در جبهه فرهنگی نباید در مقابل دشمن کوتاهی کنیم و باید همیشه جوابگوی دشمن باشیم .

امام جمعه پاوه خاطرنشان ساخت: همانطور که می دانید درفضای مجازی درمقابل هر پست دینی واسلامی که گذاشته می شود صدها پست ضد دینی وضد فرهنگی گذاشته می شود واین کار ، دشمنی علنی علیه آداب اسلامی  را می رساند که باید ماهم بتوانیم بعنوان مسلمان درفضای مجازی از دین خود دفاع کنیم.

ماموستا قادری افزود: امروزتحریف دین وترویج جاهلی ادین باعث ضربه زدن به اسلام شده است که باید روحانیون ما بیدار باشند و جلو این هجمه ها را بگیرند.

در ادامه حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به زحمات حاج ماموستا قادری در ایجاد وحدت و همدلی و تقدیر از ایشان گفت:دشمن هیچ گاه ما را به عنوان سنی یا شیعه نمی شناسد بلکه آنان به ما مسلمان می گویند و دشمنی خود را با هدف ضربه زدن به دین مبین اسلام به پیش می برند که باید ماهم ریشه اختلافات را درمیان خود بخشکانیم و با هم و همصدا در مقابل دشمن دین بایستیم.

وی ضمن یادآوری جریانهای تند مذهبی افزود: علت اصلی اختلافات این است که نسبت به هم شناخت کافی نداریم و اگر این شناخت را بیشترکنیم ، هیچگاه دشمن نخواهد توانست در قالب جریانهای مختلف دینی و مذهبی به ما ضربه بزند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان ساخت: ما باید به عنوان روحانیون و تصمیم گیران جامعه هرچه بیشتر در راستای وحدت و اتحاد بکوشیم و دشمنان دین را نا امید نماییم و هرچه اتحاد رویه ما بیشتر باشد شاهد شکوفایی بیشتر دینمان خواهیم بود.

وی افزود: من با اهل سنت بزرگ شده ام و در طول عمرم ندیده ام که یک اهل سنت به روحانیون تشیع توهینی کرده باشه و همواره اخوت و همدلی در بین سنی و شیعه حاکم بوده است و من بعد هم باید ضمن شناخت زمانه خود و داشتن یک هدف واحد، بعنوان افراد تبلیغی جامعه همیشه هوشیار و بیدار باشیم و درجبهه های فرهنگی از اسلام دفاع کنیم.

گفتنی است این مراسم در محل مسجد قبا شهرستان پاوه برگزارشد.