ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:28

تقدیر انجمن “ژیانه وه” پاوه از دادستان/تعامل بیشتر با دستگاه قضا در راستای پیشگیری از اعتیاد

تقدیر انجمن “ژیانه وه” پاوه از دادستان/تعامل بیشتر با دستگاه قضا در راستای پیشگیری از اعتیاد

به گزارش سلام پاوه : در نشستی که با حضور اعضای انجمن مردم نهاد ژیانه وه(جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه) با دادستان پاوه برگزار شد به پاس فعالیتهای حکیمانه و دلسوزانه آقای صحرایی تقدیر شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه ژیانه وه با حضور در محل دفتر دادستان […]

به گزارش سلام پاوه : در نشستی که با حضور اعضای انجمن مردم نهاد ژیانه وه(جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه) با دادستان پاوه برگزار شد به پاس فعالیتهای حکیمانه و دلسوزانه آقای صحرایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه ژیانه وه با حضور در محل دفتر دادستان پاوه نشستی با موضوع هماهنگی و تبادل نظر پیرامون ارتقای شناخت و پیشگیری اعتیاد به مواد مخدر و مواد دخانی در حوزه شهرستان پاوه برگزار کردند.

در ابتدای این نشست دبیر جمعیت گزارشی ازفعالیت‌های پنج سال اخیر را به صورت کلی و خلاصه در راستای اهداف این جمعیت تشریح کردند .

سعدی سپنجی آموزش و اطلاع رسانی به تمامی گروه‌های هدف بر اساس برنامه عملیاتی سالیانه تایید شده از جانب معاونت فرهنگی اجتماعی استانداری با بهره گیری از آخرین متد علمی و به روز و مربیان عضو جمعیت به صورت کلاسی، جلسه ای ،سمینار و کارگاه ، توانمندسازی خانواده های گرفتار و آسیب دیده از این معضل از نظر مشاهده و پشتیبانی و حمایت مالی ، اجرای برنامه های گوناگون در عرصه های مختلف فرهنگی ، ورزشی وهنری را از اهداف انجمن دانستند.

در این نشست نوید صحرایی دادستان پاوه ضمن توجیهات لازم پیشگیرانه از اعتیاد و چگونگی مبارزه با مواد مخدر و دخانی از نظر فنی ،علمی و قضایی رهنمودهای لازم برای پیشبرد اهداف این جمعیت عنوان داشت.

در ادامه این نشست مقرر شد جلسات به صورت فصلی برای مشورت و گزارش عملکرد برگزار گردد همچنین ژیانه وه در دوران بحران کرونا نسبت به استمرار اطلاع رسانی و آموزش عمومی و بویژه گروههای هدف از طریق فضای مجازی اقدام نماید. این انجمن به صورت پل ارتباطی موارد مورد نیاز در حوزه پیشگیری از اعتیاد را منعکس تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذگردد.

در پایان اعضای جمعیت به پاس فعالیتهای حکیمانه و دلسوزانه ی جناب آقای صحرایی در مبارزه با مواد مخدر با اهدای لوح از وی تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است انجمن مردم نهاد ژیانه وه در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و تیر ماه امسال ۲۱ ساله خواهد شد.