د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:28

مرد نکونام نمیرد هرگز/درگذشت فرهنگی پیشکسوت و خوشنام شهرستان پاوه

مرد نکونام نمیرد هرگز/درگذشت فرهنگی پیشکسوت و خوشنام شهرستان پاوه

 به گزارش سلام پاوه : صبح امروز پیشکسوت فرهنگی و چهره ماندگار از فرهنگیان خوشنام پاوه حاج محمد صدیق بهشتی زاده دار فانی را وداع گفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند . با کمال تاسف مطلع شدیم صبح امروز حاج محمد […]

 به گزارش سلام پاوه : صبح امروز پیشکسوت فرهنگی و چهره ماندگار از فرهنگیان خوشنام پاوه حاج محمد صدیق بهشتی زاده دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند . با کمال تاسف مطلع شدیم صبح امروز حاج محمد صدیق بهشتی زاده فرهنگی پیشکسوت و خوشنام شهرستان در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان قدس پاوه جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.صدیق بهشتی زاده

بدون شک چهره ماندگار حاج محمد صدیق بهشتی زاده پیرمرد سفید موی متین و آرام در اذهان عمومی بدلیل خدمات ارزنده اش در آموزش و پرورش باقی خواهد ماند.

در عرصه علم و دانش و آموزش و پرورش دیار اهورایی مان پاوه چهره ها و شخصیتهای بسیاری وجود داشته و دارند که خدمات ارزنده ای را برای پیشرفت و آبادنی و ترویج علم و دانش در منطقه داشته اند. در این میان یکی از این چهره های ماندگار بی شک حاج محمد صدیق بهشتی زاده فرهنگی پیشکسوت و اصالتا اهل روستای نسمه بخش مرکزی شهرستان پاوه است.

حاج محمد صدیق بهشتی زاده از نسلهای سازنده اساتید فرهنگی شهرستان پاوه بود که به همراه هم نسلانش در آموزش و پرورش با دلسوزی و تلاش و مجاهداتهای فراوان در پرورش نسلهای طلایی معلمان ، مهندسان ، پزشکان و…. در شهرستان پاوه  نقش بسزایی داشت و در این راستا گامهای بلندی را برای اعتلای این دیار برداشته است.

 

 

 

فرازهایی از توصیه ها و سخنان دلنشین این چهره مردمی را که در سال ۱۳۹۴ در گفتگو با سلام پاوه بیان داشته است:

لینک گفتگو:  salampaveh.ir/22171

حاصل عمر ۷۳ ساله ام را این چند مورد است برای کسانی که بخواهند در دنیا و آخرت سربلند باشند.:

۱-با همه مردم صادق و درستکار باشید

۲-دروغگویی بدترین صفت بوده و در آخر مایه رسوایی و بی ارزشی انسان خواهد شد.

۳-از تکبر دوری کنید و تواضع پیشه کنید.

۴-هیچگاه طمعکار نباشید.

۵-همیشه اهل عمل باش نه سخن به عمل(سعدیا گرچه سخندانی و مصالح گویی//به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

۶-اعتماد داشته باشید که راستگویی سبب عزت و دروغگویی سبب ذلت است.

۷-از بخل و حسادت دوری کنید(کرامت جوانمردی و نان دهی است//مقالات بیهوده طبل تهی است)

۸-اولیاء امور باید به عمل انان بنگرند نه به گفته آنان

۹-هیچگاه به خاطر یک میلیون نفع خود یک تومان به کسی ضرر نرسانید.

۱۰-بی شک در تمام لحظات زندگی خدا ناظر است.

من در مدت عمرم سرمایه ای نیندوخته و حتی ارثیه پدری را نیز نفروخته ام ولی بزرگترین سرمایه را الحمدلله دارم و آن مردم هستند که همه را ازصمیم قلب دوست دارم و این خیلی لذت بخش است و لذت بخش تر آنست که وقتی سر به بالین میگذاری برای کسی در زندگی ضرر نداشته باشی که حقیقتا آن خواب آرام چقدر لذت بخش است.همکاران محترم دانش اموزان امانت مردم بوده و شغل معلمی بسیار مهم،سعی نمایید کمال انسانیت و شرافتمندانه و نوع دوستی و خدمت به مردم و رفتن در راه حق و مطیع امر خداوند را دنبال کنید.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : درگذشت حاج محمد صدیق بهشتی زاده را به  جامعه فرهنگی ، و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

یک پاسخ برای “مرد نکونام نمیرد هرگز/درگذشت فرهنگی پیشکسوت و خوشنام شهرستان پاوه

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 7, 1400 گفت:

    خداوند رحمتش کند
    در بخبوحه جنگ ۲۶ مرداد پاوه توانست با وساطت یکی از پاسداران زخمی را از چنگال گروهکها آزاد سازد.
    ایشان بخشدار باینگان بود