چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39

تازیانه دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ /دستگیری یکی از فروشندگان عمده مواد مخدر در پاوه

تازیانه دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ /دستگیری یکی از فروشندگان عمده مواد مخدر در پاوه

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده عمده مواد مخدر و قرصهای روانگردان در پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ با اقدامات اطلاعاتی دقیق صبح امروز یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان عمده ی مواد مخدر و روانگردان در شهر پاوه دستگیر […]

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده عمده مواد مخدر و قرصهای روانگردان در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ با اقدامات اطلاعاتی دقیق صبح امروز یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان عمده ی مواد مخدر و روانگردان در شهر پاوه دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان از نوع شیشه و پیش سازهای آن کشف و ضبط گردید.

وی افزود؛متهم حین دستگیری به وسیله ی یک قبضه نارنجک جنگی قصد حمله به مأمورین انتظامی را داشت که با هوشیاری ضابطین موفق به انجام نیت شوم خود نشد و سلاح مذکور نیز توقیف و ضبط گردید.

دادستان پاوه با هشدار شدید به تمامی سوداگران مرگ که سرنوشت جوانان پاوه و خانواده های آنان را هدف قرارداده اند گفت ؛ هشدار می دهیم که هیچ محل امنی برای سوداگران مرگ در پاوه وجود ندارد و در چنگال قانون و عدالت گرفتار خواهند شد.

2 پاسخ برای “تازیانه دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ /دستگیری یکی از فروشندگان عمده مواد مخدر در پاوه

  • بیت المال در تاریخ اردیبهشت 4, 1400 گفت:

    سلام دادستان محترم آیاغارتگران وتصرف کنندگان اراضی ملی مجازات میشوندواراضی ملی رفع تصرف میشود

  • پاوه در تاریخ اردیبهشت 3, 1400 گفت:

    درود برنیروی انتظامی و خداقوت به دادستان محترم .تشکر از شما