د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:01

لبخند و زندگی هدیه جشن گلریزان به زندانیان غیرعمد اورامانات

لبخند و زندگی هدیه جشن گلریزان به زندانیان غیرعمد اورامانات

به گزارش سلام پاوه : ماه مبارک رمضان است ماهی که خداوند دروازه های بخشش را تمام قد باز کرده است و می بخشد. و در این ماه فرصت ها را باید قدر بدانیم چرا که گاهی خدا می خواهد با دستان ما دست دیگر بندگانش را بگیرد. گلریزان جشنی بزرگ است که به برکت […]

به گزارش سلام پاوه : ماه مبارک رمضان است ماهی که خداوند دروازه های بخشش را تمام قد باز کرده است و می بخشد. و در این ماه فرصت ها را باید قدر بدانیم چرا که گاهی خدا می خواهد با دستان ما دست دیگر بندگانش را بگیرد.

گلریزان جشنی بزرگ است که به برکت ماه مبارک رمضان برگزار می شود و در این جشن با مشارکت و همت خیرین لبخند و زندگی به زندانیان غیرعمد هدیه داده می شود.

جشن گلریزان برای انسانهای آبرومندی برگزار می شود که با مشکلات مالی مواجه شده اند و امروز در زندان به سر می برند.

انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اوراماناتبه عنوان یک تشکل مردم نهاد که مشارکت مردمی در آن حرف اول را می‌زند همه ساله در ماه مبارک رمضان و البته در دیگر ماه‌های سال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به این مقوله مهم یعنی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده های نیازمند آنان می‌پردازد.

امسال بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا در شهرستان پاوه، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی به صورت غیرحضوری و مجازی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های محلی تبلیغات و اطلاع رسانی و پویش های مردمی در فضای مجازی با بهره‌گیری از پتانسیل بالقوه آن در سطح منطقه اورامانات برگزار می شود.

در همین راستا نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه و جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات نیکوکاران و مردم شریف چهار شهرستان پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی  و تمامی خیرینی که در هر نقطه از ایران اسلامی به سر می برند را برای مشارکت در این جشن دعوت کردند. و از همه عزیزان خواستند لبخند و زندگی را به خانواده ها و زندانیان نیازمند غیرعمد هدیه کنند.

آنها اعلام کردند: باتوجه به اینکه رسالت انجمن کمک به خانواده زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد می‌باشد و این افراد ناخواسته بر اثر یک اتفاق مهریه،تصادف،مسایل مالی غیر عمد روانه زندان شده اند. و با توجه به آسیب پذیری خانواده‌های زندانی و مشکلات معیشتی فراروی آنها اظهار امیدواری کردند تا اشخاص حقیقی و حقوقی خیر و سخاوتمند با کمک های خود در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از خانواده‌های زندانی در این ماه مبارک رمضان زندگی را به آنها هدیه کنند و مجموعه انجمن را یاری کنند.

لذا انجمن همزمان با عید سعید فطر گلریزان را به اتمام رسانده و مبلغ کمکهای مردم در رسانه های اورامانات اعلام خواهد شد ان شاالله خیرین بزرگوار همانند همیشه حامی انجمن باشند.

 

شما نیکوکار عزیز می توانید کمکهای خود را به شماره حساب های زیر واریز کنید

 

شماره کارت انجمن

۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷

شماره حساب انجمن

۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰