ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36

حضور بسیجیان جهادگر پاوه در مناطق زلزله زده سی سخت/عکس

حضور بسیجیان جهادگر پاوه در مناطق زلزله زده سی سخت/عکس

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه از حضور جهادی جهادگران بسیجی شهرستان پاوه در مناطق زلزله زده سی سخت قدر دانی نمود. سرهنگ مسعود دوستی در گفتگو با سلام پاوه با اشاره به حضور گروه جهادی ،بسیجیان سلحشور پاوه در منطقه زلزله زده سی سخت گفت ؛ روحیه بسیجی و جهادی مردم […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه از حضور جهادی جهادگران بسیجی شهرستان پاوه در مناطق زلزله زده سی سخت قدر دانی نمود.

سرهنگ مسعود دوستی در گفتگو با سلام پاوه با اشاره به حضور گروه جهادی ،بسیجیان سلحشور پاوه در منطقه زلزله زده سی سخت گفت ؛ روحیه بسیجی و جهادی مردم و فرزندان پاوه همیشه در شرایط سخت آماده جهاد و تلاش بوده و هست.

وی افزود؛ گروه جهــــادی شهیــد سامیـــه پـــاوه با جوانان بسیجی اش نیز همراه با دیگر اقشار بسیجیان جهادگر کشور پیش قدم شده و به یاری هموطنان عزیز زلزله زده مان شتافتند. تا بتوانند در حد توانشان مرهمی بر زخم های مردم آسیب دیده این خطه کشورمان باشند.

سرهنگ دوستی ضمن خدا قوت و خسته نباشید به این گروه جهادی به تحسین روحیه بسیجی و انقلابی این عزیزان پرداخت و از آنها قدردانی نمود .

گفتنی است زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه‌نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده و کانون آن در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. خوشبختانه، این حادثه تلفات جانی نداشت ولی دهها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی خسارت زد.