د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:12

هشدار دادستانی به برپاکنندگان تجمعات و نافیان سلامت/ممنوعیت هرگونه تجمع در پاوه

هشدار دادستانی به برپاکنندگان تجمعات و نافیان سلامت/ممنوعیت هرگونه تجمع در پاوه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضمن اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات به هر بهانه ای در نقاط مختلف شهرستان به متخلفان و مخلان سلامت عمومی هشدار داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضمن اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات به هر بهانه ای در نقاط مختلف شهرستان به متخلفان و مخلان سلامت عمومی هشدار داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: مطابق دستورات قضایی به ضابطین و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و شیوع ویروس کرونا، برپایی هرگونه تجمع به هر بهانه ای ممنوع است و به شهروندان توصیه می شود، از حضور خود و فرزندانشان در چنین تجمعاتی اکیدا خودداری کنند تا از ابتلاء افراد بیشتر به این ویروس منحوس جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلات ایام عید، هرگونه تجمعی در شرایط حساس کرونایی به مصلحت شهروندان نیست و نافی سلامت عمومی است و می تواند موجبات ابتلاء بسیاری از افراد به ویروس را فراهم کند و انتظار این است، شهروندان با مسئولیت پذیری اجتماعی، عدم برپایی تجمعات و سفر ، مانع شیوع بیشتر این بیماری شوند.

این مقام قضایی شهرستان اذعان داشت: باتوجه به اخبار و اطلاعات موثق واصله و متعاقب آن با بررسی معموله از کل شهرستان اینکه اشخاصی بی‌پروا و بدون مراعات از پروتکل های بهداشتی سبب شیوع ویروس منحوس کرونا گردند و با اقدام به تجمعات در تعطیلات آرامش، امنیت جامعه را خدشه دار و سلامت عمومی را به مخاطره بیاندازند و به تذکرات و هشدارها توجه نکنند، دستگاه قضایی بدون هیچ گونه اغماض بر وفق مقررات قانونی و خارج از نوبت برخورد خواهد کرد.

یک پاسخ برای “هشدار دادستانی به برپاکنندگان تجمعات و نافیان سلامت/ممنوعیت هرگونه تجمع در پاوه

  • ناشناس در تاریخ فروردین 6, 1400 گفت:

    خوب اگه راست میگن مجوز مراسم عروسی به تالارها ندن چون خیلی ها تو رودباسی قرار میگیرن و باید برن