ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:06

سرباز شایسته وطن،سرهنگ پاسدار “مختار رحمانیان” به ملکوت اعلی پیوست

سرباز شایسته وطن،سرهنگ پاسدار “مختار رحمانیان” به ملکوت اعلی پیوست

به گزارش سلام پاوه : سرباز شایسته ایران اسلامی سرهنگ بازنشسته سپاه ،جانشین اسبق سپاه ناحیه پاوه صبح امروز بدلیل عارضه بیماری در تهران به ملکوت اعلی پیوست. کُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَهُ الْمَوْتِ وإنَّما تُوَفَونَ أجورَکم یومَ القیامه : انا لله وانا الیه راجعون  مرد نمیرد به مرگ مرگ از او نام جست نام چو جاوید […]

به گزارش سلام پاوه : سرباز شایسته ایران اسلامی سرهنگ بازنشسته سپاه ،جانشین اسبق سپاه ناحیه پاوه صبح امروز بدلیل عارضه بیماری در تهران به ملکوت اعلی پیوست.

کُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَهُ الْمَوْتِ وإنَّما تُوَفَونَ أجورَکم یومَ القیامه : انا لله وانا الیه راجعون 

مرد نمیرد به مرگ
مرگ از او نام جست
نام چو جاوید شد
مردنش آسان کجاست؟

 

با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم سرباز شایسته وطن ، سرهنگ پاسدار مختار رحمانیان صبح امروز دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست . کاک مختار رحمانیان از چهره های متدین ، پاک ، مردم دار و دلسوز از خطه مرزی دزاور در شهرستان پاوه بود که سالها در رده های مختلف خدمتی در سپاه پاسداران خدمتگزار مردم و نظام بود.

مرحوم رحمانیان که شاخصه اصلی وی را تدین و مردمداری باید قلمداد کرد همیشه و در همه بحرانها یار و یاور مردم و در کنار آنها بود. وی که چند سالی است با عارضه بیماری و رنجهای آن روزگار سختی را سپری می کرد متاسفانه صبح امروز دار فانی را وداع گفت .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :با قلبی مالامال از تاسف و تاثر و با رضایت به مشیت الهی ، فقدان و ضایعه بزرگ ،فوت کاک مختار رحمانیان را به خانواده ی محترم آنمرحوم و اهالی روستا دزآور و مردم شریف پاوه و اورامانات تسلیت عرض می کند و از دادار متعال، غفران و آمرزش ابدی را برای آن مرحوم مسئلت داریم.