س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 08:57

صندوق موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد/عکس

صندوق موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه: با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین شهرستان و شبکه بهداشت و درمان پاوه صبح امروز صندوق خیریه بیمارستان قدس پاوه راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در ابتدای مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان یاد و نام مرحوم مکرم قادری که یکی از اعضای اصلی و […]

به گزارش سلام پاوه: با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین شهرستان و شبکه بهداشت و درمان پاوه صبح امروز صندوق خیریه بیمارستان قدس پاوه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در ابتدای مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان یاد و نام مرحوم مکرم قادری که یکی از اعضای اصلی و از بانیان این صندوق بود را گرامی داشت و به احترام وی فاتحه ای قرائت شد.

 دکتر جهانبخش ولدبیگی هدف از تشکیل این صندوق را همیاری و مساعدت مردم نیکوکار پاوه به این صندوق مردم نهاد همانند سایر نهادهای دیگر عنوان نمود و افزود: امید است با حمایتهای مردم نیکوکار افرادی که از هیچ گونه بیمه درمانی برخوردار نیستند و یا توانایی مالی ندارند و همچنین خرید و تجهیز برخی وسایل و امکانات برای بیمارستان جهت کمک حال و خدمات دهی بیشتر شهروندان استفاده کنیم.

مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه کلیات تشکیل موسسه خیریه را تشریح نمود.

مهندس وهبی احمدی افزود: به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان قدس شهرستان پاوه، مؤسسه خیریه بیمارستان مذکور تاسیس شده است.

وی افزود: هیأت مؤسس موسسه اشخاص معتمد شهرستان می باشند که برای راه اندازی آن و مقدمات تشکیل، در اوایل سال ۱۳۹۷ تصمیم جمعی گرفته شد که با حول و قوه الهی و مساعدت فرماندار محترم، مجوز نهایی پس از طی پروسه قانونی ثبت گردید.

مهندس وهبی احمدی ضمن تقدیر از اعضای هیئت موسس افزود: به علت ایام کرونایی از محضر برخی دوستان محروم هستیم که جا دارد از یکی از اعضای موسسه ، مرحوم حاج مکرم قادری که تلاش وافری در شکل گیری این موسسه داشتند تقدیر کنیم.

وی در ادامه برخی از اهداف مؤسسه مطابق مفاد ماده ۹ اساسنامه را تشریح کرد:ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران، ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان، هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت می باشد.

مدیر عامل صندوق بیمارستان قدس پاوه روشهای اجرای هدف را همکاری با واحد مددکاری بیمارستان جهت کمک به حوزه مددکاری به منظور شناسایی نیازهای بیماران و اولویت های توسعه بهسازی و خدمات بیمارستانی بر اساس توان مؤسسه عنوان کرد.

وی پیگیری به منظور بهره برداری از حداکثر ظرفیت های بخش دولتی و غیر دولتی تبلیغات و اطلاع رسانی، برگزاری همایش ها و نشست هایی با حضور مردم، خیرین و گروه های داوطلب به منظور معرفی نیازهای بیماران، برنامه های توسعه بیمارستان را اهداف موسسه برشمرد.

مهندس احمدی شناسایی نیازهای اصلی و اولویت تامین یا تجهیز منابع از طریق روش های نوین کسب منابع، برگزاری جشن های گلریزان، بازارچه های خیریه، گرفتن حق عضویت، توزیع صندوق های جمع آوری کمک های مردمی را هم از اهم اهداف دانست.

وی نوع فعالیت را مطابق ماده ۲ اساسنامه مؤسسه دارای ماهیت غیر سیاسی، غیر تجاری، غیرانتفاعی، غیردولتی، داوطلبانه و عام المنفعه دانست و افزود: عنوان مؤسسه خیریه در موضوع امور خیریه و نیکوکاری و حمایت از بیماران با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و این اساسنامه فعالیت خواهد نمود.

اعضای هیئت مدیره بشرح ذیل میباشد:

آقایان دکتر حارس رضایی رییس هیئت مدیره
حاج امیر حاتمی نائب رییس هیات مدیره
حاج فرنام طاهرپور خزانه دار
مهندس وهبی احمدی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
حاج لطیف علیمرادی دبیر هیات مدیره
حاج تاج الدین اسکات عضو هیات مدیره
هیمن لطفی مددکار اجتماعی
ممتاز حاتمی بازرس هیات مدیره