ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:27

تشکیل پرونده قضایی برای آمرین برپایی نمایشگاه مبلمان در پاوه / پلمب قهوه خانه های عرضه قلیان در دستور کار/برخورد قضایی با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی

تشکیل پرونده قضایی برای آمرین برپایی نمایشگاه مبلمان در پاوه / پلمب قهوه خانه های عرضه قلیان در دستور کار/برخورد قضایی با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از تشکیل پرونده قضایی برای آمرین برپایی نمایشگاه مبلمان در پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ اینکه برخی مسئولان با سهل انگاری و در وضعیت بسیار شکننده شیوع کرونا در شهرستان پاوه و خستگی و استهلاک کادر درمان و […]

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از تشکیل پرونده قضایی برای آمرین برپایی نمایشگاه مبلمان در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ اینکه برخی مسئولان با سهل انگاری و در وضعیت بسیار شکننده شیوع کرونا در شهرستان پاوه و خستگی و استهلاک کادر درمان و علیرغم دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا و هشدارهای مکرر مراجع و مسئولین ذیربط مبادرت به صدور مجوز و برگزاری نمایشگاه کالای غیرضروری چون مبلمان منزل می نماید بسیار جای تعجب و تأسف دارد.

نوید صحرایی افزود؛ این افراد باید مسئولیت و عواقب اقدامات و تصمیمات نسنجیده خود و تلفات احتمالی افراد را بپذیرند و پاسخگو باشند.

دادستان تاکید کرد؛ برای تمامی آمرین و عوامل برگزاری این نمایشگاه پرونده تشکیل می دهیم و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

صحرایی با بیان اینکه پاوه تنها شهرستان با وضعیت نارنجی در استان کرمانشاه است گفت ؛ همه ی مسئولان و مردم شریف پاوه می‌بایست با جدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و بکارگیرند و الا ناچار به اعمال محدودیت ها خواهیم بود.

دادستان پاوه افزود؛ تمامی قهوه خانه هایی که مبادرت به عرضه ی قلیان می نمایند از امروز پلمپ و تعطیل می‌گردند و در صورت مشاهده فعالیت، مرتکبین تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

صحرایی همچنین گفت؛با تمامی برگزار کنندگان مجالس شادی و عزا نیز برخورد قضایی خواهد شد.

وی در پایان گفت ؛نیروی انتظامی مکلف است از هرگونه تجمع و دورهمی در معابر، میادین، پارک ها و سایر مکان های عمومی جلوگیری نماید.