د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:31

دکتر یاور محمدی،یاور انجمن زندان/ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به خانواده های زندانیان اورامانات

دکتر یاور محمدی،یاور انجمن زندان/ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به خانواده های زندانیان اورامانات

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات گفت : به همت دکتر یاور محمدی برای اولین بار ،ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده های زندانیان رایگان شد. مهندس جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: با توجه به مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان و عدم بضاعت مالی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات گفت : به همت دکتر یاور محمدی برای اولین بار ،ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده های زندانیان رایگان شد.دکتر یاور محمدی

مهندس جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: با توجه به مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان و عدم بضاعت مالی آنها، انجمن برای ارائه خدمات دندانپزشکی از دکتر یاور محمدی از داندانپزشکان دلسوز و نیکوکار پاوه درخواست همکاری کرد .

وی تصریح کرد :دکتر محمدی درخواست انجمن را با کمال میل و خوشرویی پذیرفت و از آن استقبال کرد .

علیزاده گفت :من بعد به خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن بصورت کاملا رایگان خدمات دندانپزشکی توسط دکتر یاور محمدی ارائه میشود .

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات با اشاره به هزینه های سنگین دندانپزشکی، از همراهی دکتر یاور محمدی قدردانی و این حرکت ارزنده وی را ارج نهاد.

لازم بذکر است دکتر یاور محمدی از چهره های محبوب و نیکوکار شهرستان پاوه می باشد که بارها و بارها کمک حال انجمن های خیریه و اقشار نیازمند شده است . که لازم است از همراهی و همکاری دکتر محمدی با انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات قدردانی و تشکر کنیم.

گفتنی است پیش از این نیز دکتر ستار سهرابی از متخصیصن سونوگرافی در پاوه که همیشه در امور خیر پیش قدم بوده است برای پذیریش رایگان خانواده های زندانی جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات اعلام آمادگی کرده بود.

یک پاسخ برای “دکتر یاور محمدی،یاور انجمن زندان/ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به خانواده های زندانیان اورامانات

  • نادری در تاریخ بهمن 6, 1399 گفت:

    سپاس از کار زیباتون امیدوارم نمونه های خیر شهرمون بیشتر و بیشتر شوند و افراد بی بضاعت در شهر کمتر وکمتر وپاوه به شهر ثروتمندان تبدیل شود.