ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:49

برخورد قاطعانه قضائی در انتظار سلب کنندگان سلامت عمومی/تجمع افراد در گردنه سریاس ممنوع شد

برخورد قاطعانه قضائی در انتظار سلب کنندگان سلامت عمومی/تجمع افراد در گردنه سریاس ممنوع شد

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: با اعمال و رفتارهایی که سلامت عمومی را با خطر مواجه ساز قاطعانه برخورد خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به برگزاری مراسمات و تجمع های غیر ضروری در سطح شهرستان از […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: با اعمال و رفتارهایی که سلامت عمومی را با خطر مواجه ساز قاطعانه برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به برگزاری مراسمات و تجمع های غیر ضروری در سطح شهرستان از جمله بازی های زمستانی در گردنه سریاس و شمشیر و خطر انتقال و گسترش بیماری کرونا گفت: با افرادی که مرتکب رفتارهای پرخطر سلامت عمومی مردم و جامعه را تهدید کنند قاطعانه برخورد میکنیم.

نوید صحرایی تصریح کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان بسیار شکننده بوده و کاهش تعداد بیماران نباید منجر به بی توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شود .

وی افزود: مردم عزیز نباید با اهمال و سهل انگاری، کادر درمان شهرستان را که متحمل زحمات فراوانی شده است بیشتر از این خسته نمائید و بر زحمات آنها بیفزایید .

دادستان پاوه افزود: هرگونه تجمع و برگزاری مراسم اعم از عقد و عروسی،تعزیه ،خاکسپاری بیش از ده نفر مطلقا ممنوع است و از مردم شریف پاوه توقع رعایت این موارد را برای کمک به حفظ سلامت عمومی خود و خانواده هایشان داریم .

صحرائی همچنین با اشاره به بارش نزولات آسمانی و برف مطلوب در شهرستان و و تجمع بسیار زیاد خانواده ها در گردنه سریاس و انجام بازی های زمستانی ،از عموم مردم و خانواده ها درخواست کرد به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا ،انجام این بازی ها و تفریحات را به آینده موکول نمایند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مکلف گردید نسبت به انسداد مکان تجمع افراد در گردنه سریاس و غیر قابل دسترس نمودن این مکان اقدام نموده و نیروی انتظامی نیز از تجمع افراد در این محل جلوگیری کرده و خاطیان را به دستگاه قضائی معرفی و تمامی خودروهایی که در حاشیه این مکان توقف کنند توقیف و به پارکینگ منتقل نماید .