د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:57

آزادی زندانی مهریه میلیاردی با کمک خیران پاوه پس از ۵ سال حبس

آزادی زندانی مهریه میلیاردی با کمک خیران پاوه پس از ۵ سال حبس

به گزارش سلام پاوه؛ انجمن حمایت از زندانیان پاوه با وجود مردمان سخاوتمند این دیار همچنان در راستای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان گام برمی دارد. افرادی که به دلیل دیه، بدهی، مهریه و جرایم غیرعمد در سلول‌های زندان‌ها به امید آزادی نشسته‌اند، چشم آنان به گذشت و کمک خیرین است و همین […]

به گزارش سلام پاوه؛ انجمن حمایت از زندانیان پاوه با وجود مردمان سخاوتمند این دیار همچنان در راستای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان گام برمی دارد.

افرادی که به دلیل دیه، بدهی، مهریه و جرایم غیرعمد در سلول‌های زندان‌ها به امید آزادی نشسته‌اند، چشم آنان به گذشت و کمک خیرین است و همین موضوع در بین خانواده‌های آن‌ها نیز واضح و روشن است و در این بین در پاوه و اورمانات انجمن حمایت از زندانیان پای در میدان عمل گذاشته است و به همت مردم مهربان و سخاوتمند پاوه و اورامانات و همراهی مسئولان قضایی اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد اورامانات در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد زندان شهرستان پاوه، اظهار داشت: این فرد به مدت پنج سال بدلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان بود که با تدبیر انجمن و همت خیرین و همراهی دادستان زمینه آزادی این زندانی فراهم و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

جلیل علیزاده افزود: این زندانی بدلیل عدم بضاعت مالی حتی قادر نشد از تسهیلات بدون بهره ستاد دیه و کمک‌های بلاعوض این ستاد استفاده کند تا همچنان در زندان باقی بماند.

وی تصریح کرد: این وضعیت موجب شد تا انجمن به موضوع ورود کند و با کمک و سخاوت مردم و به خصوص آقایان رئوف دانشمهر و منصور سبحانی و تلاش برای توافق طرفین این زندانی که در قبال مهریه یک میلیاردی به زندان افتاده بود با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان آزاد شود.

علیزاده در پایان از همراهی صحرایی، دادستان پاوه در پروسه آزادی این زندانی قدردانی کرد.