ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

۱۲۹سانتیمتر سرانه ورزشی شهرستان پاوه/اکثر روسای هیئت های ورزشی پاوه بانوانند/ گزارش تصویری

۱۲۹سانتیمتر سرانه ورزشی شهرستان پاوه/اکثر روسای هیئت های ورزشی پاوه بانوانند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه :جمعی از خبرنگاران استان کرمانشاه با حضور در شهرستان پاوه از زمین چمن مصنوعی نوریاو در پاوه بازدید کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سعدی توفیقی در حاشیه بازید یکروزه خبرنگاران از پروژه زمین چمن مصنوعی پاوه گفت: در شهرستان پاوه سه زمین فوتبال در دو سال اخیر افتتاح شده است […]

به گزارش سلام پاوه :جمعی از خبرنگاران استان کرمانشاه با حضور در شهرستان پاوه از زمین چمن مصنوعی نوریاو در پاوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سعدی توفیقی در حاشیه بازید یکروزه خبرنگاران از پروژه زمین چمن مصنوعی پاوه گفت: در شهرستان پاوه سه زمین فوتبال در دو سال اخیر افتتاح شده است که از این حیث پاوه تنها شهرستانی در کرمانشاه است که دارای سه زمین فوتبال می باشد.

وی افزود : در سالهای دور زمینی از سوی ورزش و جوانان برای احداث زمین فوتبال برای شهرستان خریداری شد که این طرح تا سال ۱۳۸۰ دست نخورده باقی ماند اما در آن سال یک زمین چمن طبیعی در این مکان احداث شد که متاسفانه به دلیل نبود بودجه کافی و امکانات نگهداری پس از چند سال به زمین خاکی و سپس بدون استفاده رها شد.

توفیقی با اشاره به توجه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه در دو سال اخیر به بخش ورزش منطقه اورامانات گفت : در دوسال اخیر با تعیین اعتبار مورد نیاز برای احداث و بازسازی این زمین ، خوشبختانه یک زمین چمن مصنوعی استاندارد با ابعاد ۹۰ در ۴۵ متر با امکاناتی نظیر پیست دو و میدانی، رختکن، سرویس بهداشتی ، پارکینگ ، سکوی تماشاگران و بوفه احداث شد و طرح توسعه آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همزمان با احداث این زمین چمن مصنوعی استاندارد دو زمین دیگر با ابعاد کوچکتر نیز احداث شد تا تعداد زمینهای چمن شهرستان پاوه به سه برسد و از این حیث در میان شهرستانهای استان بی نظیر باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پاوه با بیان اینکه در سالهای گذشته جوانان این شهرستان برای تمرین و انجام مسابقات فوتبال مجبور به مراجعه به شهرستانی سروآباد و مریوان بودند افزود : خوشبختانه با رویکرد بسیار مثبت مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و همچنین حمایت استاندار ورزش دوستان استان با احداث این زمینهای فوتبال جوانان این شهرستان و کلیه روستاهای اطراف، تمرین ، بازی و مسابقات فوتبالشان را در این زمینهای ساخته شده انجام می دهند.

سعدی توفیقی در ادامه با اشاره به شرایط مطلوب زمین روستای نوریان پاوه و همچنین آب و هوای مناسب منطقه اورامانات گفت : شهرستان پاوه در حال حاضر آماده میزبانی از مسابقات منطقه ای و استانی می باشد و حتی توانایی میزبانی کمپ تیم های ملی و لیگ برتری را نیز داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وجود شائبه های مبنی بر نبود زیر ساخت برای ورزش بانوان و عدم توجه به ورزش بانوان در شهرستان پاوه گفت : به جرعت می توانم بگویم که اکثر روسای هیاتهای ورزشی شهرستان پاوه را بانوان تشکیل می دهند و در حال حاضر در رشته های مختلفی از جمله کاراته ، فوتسال ، تکواندو ، ووشو ، بسکتبال ، ژیمناستیک و غیره ورزشکاران بسیار خوبی در سطح استان و ملی در شهرستان پاوه فعالیت می کنند.

 

توفیقی سرانه فضای ورزشی روباز تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان پاوه ۱٫۲۹ متر و فضای سرپوشیده ۲۱ صدم متر مربع دانست و گفت:با برنامه هایی که برای احداث فضاهای ورزشی در نظر گرفته شده است ، این میزان افزایش خواهد یافت.