د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:47

تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد

تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد

به گزارش سلام پاوه : مسئول پیگیریهای ویژه استاندار از محقق شدن تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه پس از سالها انتظار خبر داد. سید علائ الدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :در ادامه تلاشهای مستمر استاندار پرتلاش کرمانشاه و با رایزنی های متعدد چند ساله بالاخره وزارت نیرو با تخصیص […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول پیگیریهای ویژه استاندار از محقق شدن تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه پس از سالها انتظار خبر داد.

سید علائ الدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :در ادامه تلاشهای مستمر استاندار پرتلاش کرمانشاه و با رایزنی های متعدد چند ساله بالاخره وزارت نیرو با تخصیص ۱۲میلیون مترمکعب آب از سد داریان به باغات پاوه موافقت و ابلاغیه آن توسط مهندس بازوند اخذ گردید.سید علا الدین حیدری

وی افزود: پروژه احداث بیش از یک هزار هکتار باغ در حاشیه سد داریان تا هیروی یکی از نتایج این تخصیص برای منطقه است .

مسئول پیگیری های ویژه استاندار کرمانشاه با اعلام بیان  اینکه مشکلات آب شرب شهرجوانرود رفع می شود اظهار داشت:آبرسانی به شهر جوانرود و سد نوئل با اخذ مجوز و اعتبارات لازم و پیگیریهای اجرایی عملیاتی می شود.

سید علا الدین حیدری افزود: آبرسانی به جوانرود به پیمانکار واگذار شده و این حاصل تلاشهای بی وقفه همه مسئولین دلسوز است که باید قدردانست.

وی گفت :شهرستان ثلاث هم بزودی شاهد خبرهای خوبی در حوزه آب خواهند بود.

حیدری گفت : از همه کسانیکه طی چند سال گذشته برای تحقق این مطالبات تلاش داشته اند باید تشکر نمود .تلاشهای ارزشمندمهندس بازوند و مدیران آب منطقه ای استان و سازمان جهاد کشاورزی را ارج می نهیم .

وی از ادامه تلاشها برای تحقق مطالبات به حق مردم اورامانات از سامانه گرمسیری با تمام توان اشاره کرد و گفت:از همراهی و همدلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، رئیس جمهور محترم ، ریاست محترم قوه قضائیه و وزرای محترم و جناب مهندس بازوند استاندار محترم و معزز کرمانشاه در مسیر توسعه اورامانات کمال تشکر را داریم .

یک پاسخ برای “تخصیص حق آبه به شهرستان پاوه محقق شد

  • محمد در تاریخ دی 25, 1399 گفت:

    با سلام
    در این گزارش و مقاله ظاهرا از تلاسهای آقای لهونی نامی برده تشده و خلاف ثواب است .من خودم دیدم و شاهد تلاشهای ایشان در این راه بوده ام و دغدغه اش بیشتر از هر چیز دیگر برای حقابه بود و….