ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 14:21

خیران در نودشه شادی هدیه می‌دهند/ تامین ۱۲ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت

خیران در نودشه شادی هدیه می‌دهند/ تامین ۱۲ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت

به گزارش سلام پاوه؛ صندوق خیریه هانا شهر نودشه مستقر در مریوان با خرید ۱۲دستگاه تبلت، شادی و لبخند را به دانش اموزان نیازمند هدیه کرد. رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی نوسود در گفتگو با سلام پاوه؛ از مشارکت صندوق خیریه هانا شهر نودشه مستقر در مریوان برای خرید ۱۲دستگاه تبلت برای […]

به گزارش سلام پاوه؛ صندوق خیریه هانا شهر نودشه مستقر در مریوان با خرید ۱۲دستگاه تبلت، شادی و لبخند را به دانش اموزان نیازمند هدیه کرد.

رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی نوسود در گفتگو با سلام پاوه؛ از مشارکت صندوق خیریه هانا شهر نودشه مستقر در مریوان برای خرید ۱۲دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

نجیب ویسی گفت؛با حمایت صندوق خیریه هانا شهر نودشه و به منظور توجه و ترویج علم و دانش در یک اقدام خیر خواهانه ۱۲ دستگاه تبلت را جهت استفاده ی دانش اموزان نیازمند و بی بضاعت تهیه نمود.

وی افزود؛ این ۱۲دستگاه تبلت با هزینه ای بالغ بر ۳۰۸میلیون ریال خریداری شدند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود این اقدام ارزشمند صندوق خیریه هانا نودشه ستودنی و ماندگار دانست و گفت؛برای تعالی برنامه های آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و همراهی و همت خیرین منطقه هستیم.

ویسی ادامه داد:در تلاش هستیم با مشارکت و جذب کمک های سایر نهادها و ارگان ها و خیرین بخشی از نیاز های دانش اموزان بی بضاعت را برآورده کنیم.

وی افزود؛ اکنون بیش از ۹۶درصد دانش اموزان منطقه ی نوسود به شبکه شاد دسترسی دارند و فعالیت های کلاسی و آموزشی خود را از این طریق پیگیری میکنند و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته حدود ۷۰ نفر دانش اموزان منطقه ی نوسود از داشتن گوشی تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند و فعالیت آموزشی آنها از طریق معلم ها و رهبران آموزشی پیگیری میشود.