د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:34

حال “مادر مهربان” پاوه خوب نیست!

حال “مادر مهربان” پاوه خوب نیست!

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سیده طوبی حسینی مادر مهربان پاوه به عنوان شکسته بندی حاذق و کاربلد که همیشه و بدون چشم داشت پذیرای مردم برای مداوای دست و پای شکسته آنها است. این روزها در بستر بیماری به سر می برد. مادر مهربان پاوه در حالی در بیمارستان با دردهای ناشی از […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سیده طوبی حسینی مادر مهربان پاوه به عنوان شکسته بندی حاذق و کاربلد که همیشه و بدون چشم داشت پذیرای مردم برای مداوای دست و پای شکسته آنها است. این روزها در بستر بیماری به سر می برد.سیده طوبی حسینی

مادر مهربان پاوه در حالی در بیمارستان با دردهای ناشی از بیماری، روزگار سختی را سپری می کند که همیشه با سیمایی نورانی و تسبیح به دست با ذکر و یاد خدا میزبان اقشار مختلف مردم بوده است تا مرهمی بر دردهای ناشی از شکستگی استخوانهای دست یا پایشان باشد.

متاسفانه با خبر شدیم حال مادر مهربان دیارم خوب نیست. مادری که با آن روسری سفید و تسبیح متبرکش که خود بیانگر فرهنگ و تدین مردمان نیک سیرت پاوه است. در بیمارستان قدس پاوه بستری شده است .

مادری نیک سیرت از نسل طلایی پاکان با چهره ای نورانی که نه تنها یار و یاور مردم بوده است بلکه تلاشهایش در عرصه محیط زیست و حیات وحش منطقه نیز مشهود است.

یادمان نرود خانم سیده طوبی حسینی همان شکسته بندی است که بز کوهی مصدوم را چند سال پیش مداوا کرد و از انجمن سبز چیای مریوان لوح سپاس گرفت و بال دلیجه زخمی را با همت یکی دیگر از دوستداران طبیعت مداوا کرد.

نسل طلایی مردان و زنان دیارمان روز به روز کمتر می شود نسلی که حتی لباس پوشیدنشان نیز یک الگوی درست فرهنگی و اجتماعی است. نسلی که پاک زیست و پاک زندگی کرد. نسلی که گرفتار در ریا و تملق و دروغ و … نشد. نسلی که حرمت بزرگی و کوچکی را می دانست . نسلی که ارزشها را بی ارزش نکرد و پاسدار ارزشها شد.

 

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ  اى که نامش دوا و ذکرش شفا است ، ای مرهم درد همه دردمندان لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان و برای مادر مهربان پاوه نیز شفای عاجل و عاقبت بخیری را عطا بفرما. 

 

فرهاد صالحی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه