ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 15:54

زیبایی های پاییزی”خانقاه” پاوه از دریچه دوربین مصطفی ویسمرادی

زیبایی های پاییزی”خانقاه” پاوه از دریچه دوربین مصطفی ویسمرادی

به گزارش سلام پاوه : روستای خانقاه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، در دو کیلو متری شهر پاوه و ۱۲۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد. این روستا به وسیله کوه های دالانی و آتشگاه محصور شده است. روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توابع شهرستان پاوه یکی از جاذبه های […]

به گزارش سلام پاوه : روستای خانقاه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، در دو کیلو متری شهر پاوه و ۱۲۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد. این روستا به وسیله کوه های دالانی و آتشگاه محصور شده است.

روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توابع شهرستان پاوه یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه و حتی اورامانات می باشد. این روستای زیبا با مناظری چشم نواز که در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد به منطقه ای گردشگری تبدیل شده است. روستای خانقاه به دلیل برخورداری ازآب و هوای معتدل، معماری پلکانی، خانه های سنتی، مناظرو چشم اندازهای کم نظیر، پتانسیل های گردشگری فراوان دارد. به همین دلیل در فصول مختلف گردشگران زیادی به این روستا سفر می کنند.

این روستای زیبا در هر فصلی جاذبه های خود را دارد و در فصل هزار رنگ پاییز نیز زیبایی دوچندانی دارد که گوشه هایی از این زیبایی را مصطفی ویسمرادی با دوربین ثبت کرده است .

پاییز ، خانقاه پاییز ، خانقاه

 

پاییز ، خانقاه