د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:16

ویروس کرونا هم مانع خدمات رسانی کارگران زحمتکش برق پاوه نشده است

ویروس کرونا هم مانع خدمات رسانی کارگران زحمتکش برق پاوه نشده است

به گزارش سلام پاوه : ویروس کرونا هم مانع خدمات رسانی کارگران و سیم بانان زحمتکش برق پاوه نشده است. و خدمت رسانی این عزیزان هیچگاه متوقف نشده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این گیر و دار هجوم بی رحمانه ویروس منحوس کرونا که بسیاری از مشاغل را تعطیل کرده است مشاغلی هستند که […]

به گزارش سلام پاوه : ویروس کرونا هم مانع خدمات رسانی کارگران و سیم بانان زحمتکش برق پاوه نشده است. و خدمت رسانی این عزیزان هیچگاه متوقف نشده است.سیم بان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این گیر و دار هجوم بی رحمانه ویروس منحوس کرونا که بسیاری از مشاغل را تعطیل کرده است مشاغلی هستند که در میان خطر ابتلا به کرونا باید مواظب خطرهایی همچون سقوط از ارتفاع و برق گرفتگی نیز باشند. خادمانی که تلاشهای شبانه روزیشان مانع خاموشی چراغ خانه های می شود .

رئیس اداره برق پاوه در گفتگو با سلام پاوه گفت: کارگران و سیم بانان سخت کوش این اداره در این روزهای سرد و کرونایی با تلاش شبانه روزی خود مشغول خدمات رسانی هستند تا مردم عزیزمان در شبهای طولانی پاییز و زمستان دچار خاموشی نشوند .

خلیل خوشرو افزود: انرژی برق با چنین مشقت و سختی اصلاح، تولید و توزیع میشود و در چراغهای خانه های ما روشن می شود.

رئیس اداره برق پاوه تصریح کرد علاوه بر سردی هوا و سختی کار ،حتی ویروس کرونا هم نتوانسته است مانع خدمات رسانی کارگران و سیمبانان تلاشگر اداره برق شود ، و این عزیزان شبانه روز در تلاش هستند تا عرصه را بر خاموشی و کرونا تنگ نمایند.

وی از مردم عزیزمان خواست ، دعای خیر خود را برای مصون ماندن این گمنامان عرصه خدمت بدرقه سلامتی آنها نمایند .