ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:42

کشف ۵۵ رأس احشام قاچاق در پاوه

کشف ۵۵ رأس احشام قاچاق در پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۴۲ رأس گاو و ۱۳ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال خبر داد. سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: تیم متشکل از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات در راستای برخورد با قاچاق احشام […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۴۲ رأس گاو و ۱۳ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: تیم متشکل از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات در راستای برخورد با قاچاق احشام سطح شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود چندین رأس احشام قاچاق در مناطق صعب العبور مرزی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.سرهنگ حق جویان

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل های عبور احشام به محل اعزام که قاچاقچیان به محض رویت مأموران و تنگ شدن عرصه برخود با توجه به کوهستانی بودن منطقه ازمحل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه تصریح کرد: در این عملیات که دو شبانه روز طول کشید ماموران موفق به کشف مجموعا ۴۲ رأس گاو و ۱۳ رأس گوسفند قاچاق شدند.

وی در پایان ضمن تاکید بر تلاش ماموران جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان بیان داشت: ارزش احشام مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون برآورد شده است.

گفتنی است افزایش میزان قاچاق احشام و دام در منطقه متاسفانه منجر به افزایش قیمت گوشت در بازار شده است و این موضوع منجر به فشارهای بیشتر بر اقتصاد خانواده ها بخصوص خانواده های نیازمند شده است.