د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:52

سقوط از ساختمان در پاوه جان یک نفر را گرفت

سقوط از ساختمان در پاوه جان یک نفر را گرفت

به گزارش سلام پاوه : یک منبع مطلع از سقوط مرگبار یک شهروند ۶۳ ساله از طبقه سوم یک ساختمان در پاوه خبر داد. این منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: عصر امروز یکشنبه ۲ آذر ماه در محله سرباور (CNG) پاوه یک شهروند در هنگام کار در ساختمان ۳ طبقه […]

به گزارش سلام پاوه : یک منبع مطلع از سقوط مرگبار یک شهروند ۶۳ ساله از طبقه سوم یک ساختمان در پاوه خبر داد.

این منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: عصر امروز یکشنبه ۲ آذر ماه در محله سرباور (CNG) پاوه یک شهروند در هنگام کار در ساختمان ۳ طبقه سقوط  و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست می دهد.

این منبع افزود :پس از وقوع این حادثه نیروهای اورژانس سریعا در محل حادثه حضور و مصدوم را به بیمارستان قدس پاوه منتقل نمودند که باتوجه به شدت زیاد جراحات متاسفانه  فرد مصدوم دارفانی را وداع می گوید.

این مطلع هویت فرد فوت شده را اعلام کرد و گفت :این شهروند آقای عزیز محمدی ۶۳ ساله اهل روستای میرعبدلی از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه، این مصیبت را خدمت خانواده محترم این عزیز از دست رفته، بستگان و مردم شهرستان پاوه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان بخشش و علو درجات و برای بازماندگانش صبرو شکیبایی را خواستار است.