ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:52

بار شکارچیان غیرمجاز گراز در پاوه به مقصد نرسید/ عکس

بار شکارچیان غیرمجاز گراز در پاوه به مقصد نرسید/ عکس

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز گراز وحشی به همت ماموران پرتلاش نیروی انتظامی در پاوه خبر داد. محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : روز گذشته مامورین انتظامی ایست بازرسی شمشیر پاوه دو نفر از متخلفین شکار و صید غیر […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز گراز وحشی به همت ماموران پرتلاش نیروی انتظامی در پاوه خبر داد.

محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : روز گذشته مامورین انتظامی ایست بازرسی شمشیر پاوه دو نفر از متخلفین شکار و صید غیر مجاز را که اقدام به شکار یک راس گراز وحشی و حمل و انتقال لاشه گراز شکار شده نموده بودند در حین بازرسی خودرو دستگیر کردند.

وی افزود: از این دو شکارچی غیر مجاز علاوه بر لاشه یک راس گراز یک قبضه اسلحه شکاری و تعدادی فشنگ پران و چند تیغه ساتور و پاقو کشف شد.

اخگرزاده ادامه داد و گفت :حسب دستور مقام محترم قضایی خودرو شکارچیان توقیف و راهی پارکینگ شد و اشخاص مورد نظر نیز بمنظور سیر مراحل قضایی به دادسرایشهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاوه افزود :مامورین محیط زیست به همراه مامورین انتطامی شمشیر نسبت به امحا و دفن لاشه گراز اقدام کردند.

محمد اخگرزاده ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی محترم پاسگاه انتطامی شمشیر جناب سروان افسری و نیروهای انتظامی تحت امر ایشان و توجه ویژه انها و به مسایل زیست محیطی منطقه از همکاری های همه جانبه فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه در مبارزه با شکارچیان غیر مجاز با اداره محیط زیست تشکر کرد.