د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:37

بازدید سرزده جانشین دادستان پاوه از بیمارستان/دکتر رضایی:بستری شدن ۶۳ نفر در بیمارستان پاوه

بازدید سرزده جانشین دادستان پاوه از بیمارستان/دکتر رضایی:بستری شدن ۶۳ نفر در بیمارستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : با تاکید ویژه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه ، جانشین وی با حضور در بیمارستان قدس پاوه از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و آخرین وضعیت آن را بررسی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته آرش بهمنی جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : با تاکید ویژه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه ، جانشین وی با حضور در بیمارستان قدس پاوه از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و آخرین وضعیت آن را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته آرش بهمنی جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه به همراه دکتر حارس رضایی رئیس بیمارستان از آخرین وضعیت بیماران بستری و مبتلا به کرونا در بیمارستان بازدید و ملاقات به عمل آوردند.

آرش بهمنی پس از بازدید از بیمارستان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه هدف از این بازدید را خسته نباشید و خداقوت گفتن به مجموعه پرسنل خدوم بیمارستان و مشاهده آخرین وضعیت این بیمارستان دانست .

 

وی با تاکید بر توجه ویژه دادستان محترم به مقوله بهداشت و درمان در این وضعیت بحرانی گفت : مجموعه دادسرا و دادستان محترم کمک به مردم و مجموعه درمانی را در این مقطع حساس از اولویت ها می دانند.

 

جانشین دادستان پاوه ضمن تشکر، قدردانی و خدا قوت خدمت تمامی پرسنل، کادر درمان، ریاست بیمارستان و اصحاب رسانه که ایثارگرانه برای حفظ جان مردم تلاش می نمایندوضعیت ابتلا به کرونا و بستری شدگان را در بیمارستان پاوه اسفناک گزارش کرد و گفت : از مردم با فرهنگ پاوه درخواست می کنم که حتی الامکان از خانه بیرون نیامده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند چون اگر این تعداد باقیمانده پرسنل خدوم بیمارستان هم به کرونا مبتلا گردند واقعا نیرویی برای پرستاری و حفظ جان مردم نخواهد ماند.

آرش بهمنی افزود : با توجه به رصد میدانی و بازدید از تمام بخش های آلوده به کرونای بیمارستان به همراهی دکتر رضایی اوضاع را دردآور و رشادت کادر درمانی و وضعیت بستری شدگان را به زمان جنگ تحمیلی تشبیه کرد گفت : با توجه به جمعیت شهرستان و پر شدن ظرفیت بیمارستان و نبود امکانات و تجهیزات برای عموم مردم، مجددا از مردم شریف پاوه خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی هستم که خدایی ناکرده خانواده ای داغدار نگردند.

وی با تاکید به همراهی دستگاه قضایی برای کمک به حل بحران کرونا گفت: دستگاه قضایی شهرستان در کنار سایر نهادهای مرتبط با این اوضاع که زحمت می کشند با تمام توان و انرژی در خدمت مجموعه درمان و بهداشت خواهیم بود و اگر برای اجرای محدودیت های ستاد مبارزه با کرونا لازم به حضور فیزیکی باشد حتما حضور جهادی خواهیم داشت که ضوابط و پروتکل های بهداشتی به نحو احسن اجرا و رعایت گردد.

بهمنی در پایان ضمن قدردانی مجدد از سفیدپوشان ایثارگر،آرزوی بهبودی وضع موجود و از بین رفتن این ویروس منحوس با تلاش و همت مردم و مسئولان کرد و تاکید مجدد به رعایت موازین بهداشتی و توصیه های مسئولان بیمارستان به مردم را داشت.

رئیس بیمارستان قدس پاوه نیز در حاشیه این بازدید به سلام پاوه گفت: باید بدون تعارف به همشهریان محترم در مورد شرایط موجود و ظرفیت بیمارستان اعلام کنم هم اکنون در بیمارستان دو برابر ظرفیت استاندارد بیماران کرونایی را پوشش می دهیم و این حاصل کوشش و تلاش شبانه روزی پرسنل، متخصصین، پرستاران و همکاران عمومی بیمارستان می باشد.

دکتر حارس رضایی ضمن تقدیر از حضور آقای بهمنی معاون محترم دادستان پاوه و نگاه ویژه دادسرا به کمک به مجموعه بهداشت و درمان و بازدید از بیمارستان و حضور اصحاب رسانه بخصوص خبرنگاران سلام پاوه که در این اوضاع کرونایی به پوشش رسانه ای توصیه ها ، دغدغه ها و مشکلات و… می پردازند همه شهروندان را به رعایت سه اصل ماسک زدن ، حفظ فاصله اجتماعی تا دو متر و عدم حضور در مراکز و بازارها و مهمانی ها و… دعوت کرد.

وی گفت : انتظار ما از مردم فقط ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد و از آنها انتظار تامین اکسیژن و نصب سی اتی اسکن را نداریم و می شود گفت با ماسک زدن سرعت ابتلای مردم به کرونا پایین می آید تا مجموعه درمان بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان عزیز دیارمان ارائه داده و حافظ جانشان شویم.

رئیس بیمارستان قدس پاوه واضح و صریح اعلام کرد که بیمارستان پاوه ظرفیت پذیرش ۴۰ بیمار کرونایی دارد اما اکنون که در حال تهیه این گزارش هستیم آماری بالغ بر ۶۳ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان داریم که مقدار اکسیژن موردنیاز این ۶۳ بیمار را با مهارت و زیرکی مجموعه بیمارستان مدیریت و به طور متناسب توزیع می کنیم.

دکتر حارس رضایی مهمترین مشکل بیمارستان پاوه از لحاظ سخت افزاری تجهیزات اکسیژن رسانی و کمبود نیروی انسانی پرستار و متخصص دانست و گفت:بزرگترین معضل بیمارستان در حال حاضر اگر قیاس نمائیم یکی از آنها تجهیزات اکسیژن رسانی و مالوفلرومتراس که به حول و قوه الهی و کمک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال مرتفع گردیدن می باشد و یکی دیگر از مشکلات دیگر را نیروی پرستار و متخصص که برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف پاوه هستیم که با مکاتبات لازم صورت گرفته و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار در جریان می باشند که ان شاا… با کمک مسئولان این مشکلات هرچه زودتر حل شود.