ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:45

۱۷۶ راس دام قاچاق در “پاوه” کشف شد

۱۷۶ راس دام قاچاق در “پاوه” کشف شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی “پاوه” گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۱۷۶ راس دام قاچاق شامل ۱۷۳ راس گوسفند و ۳ راس بز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد. سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس “پاوه” از جابه جایی احشام توسط […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی “پاوه” گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۱۷۶ راس دام قاچاق شامل ۱۷۳ راس گوسفند و ۳ راس بز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس “پاوه” از جابه جایی احشام توسط قاچاقچیان در ارتفاعات روستای “گلال” به سمت ارتفاعات روستای “دشه” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا تیمی از ماموران به محل اعزام و در عملیاتی گسترده موفق به کشف ۱۷۳ راس گوسفند و ۳ راس بز شدند.

فرمانده انتظامی “پاوه” با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده به ۴ میلیارد ریال می رسد، از شناسایی ۴ قاچاقچی متواری خبر داد و تصریح کرد: تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

گفتنی است متاسفانه عده ای سود جو در این فرصت با قاچاق دام و گوشت از شهرستان باعث افزایش قیمت گوشت مصرفی شهروندان شده اند.