د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:25

تداوم پروسه حذف منتقدان در فرمانداری پاوه/دلایل عدم دعوت رئیس شورای شهر به جلسات فرمانداری چیست؟

تداوم پروسه حذف منتقدان در فرمانداری پاوه/دلایل عدم دعوت رئیس شورای شهر به جلسات فرمانداری چیست؟

به گزارش سلام پاوه : موضوع بیماری کرونا و تصمیمات مربوط به آن با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیمی دارد و تصمیمات درست و به موقع از طرف مسئولین و رعایت اصول بهداشتی و وظایف شهروندی در این مقطع حساس از طرف مردم میتواند تاثیر بسیار موثری در کنترل این بیماری مهلک داشته باشد. از […]

به گزارش سلام پاوه : موضوع بیماری کرونا و تصمیمات مربوط به آن با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیمی دارد و تصمیمات درست و به موقع از طرف مسئولین و رعایت اصول بهداشتی و وظایف شهروندی در این مقطع حساس از طرف مردم میتواند تاثیر بسیار موثری در کنترل این بیماری مهلک داشته باشد.

از آنجائیکه اعضای شورای اسلامی نمایندگان مستقیم مردم هستند لازم و ضروری است که در جریان تصمیمات کوچک و بزرگ ستاد بیماری کرونا قرار داشته باشند تا ضمن انتقال و تشریح خواسته ها ،دغدغه ها و توان مردم به مسئولین در اتخاذ تصمیمات درست و منطبق با شرایط موجود نقش داشته و همچنین در اعلام و انتقال این تصمیمات به مردم زمینه را برای هرچه بهتر اجرا شدن و رعایت آنها از طرف مردم ر فراهم نماید.

این مسئله و نقش شورا میتواند در تمامی امورات مربوط به شهر نمود داشته باشد لذا لازم و ضروری است که در تمامی جلسات فرمانداری رئیس شورای شهر حضور داشته باشد.

با خبر شدیم که حدود دو ماه است که رئیس شورای شهر پاوه در جلسات فرمانداری حضور ندارد و علت را که جویا شدیم معلوم شد که هیچگونه دعوتنامه ای چه کتبی و چه شفاهی به ایشان داده نشده است و حتی تلفنی هم از ایشان دعوت نشده است که از این بابت بسیار دلخور و متاسف بود.

مهندس احسن احمدی در گفتگو با سلام پاوه با بیان اینکه متاسفانه آقای فرماندار بنده را به جلسات دعوت نمکند و خاطر نشان کرد که حتی در زمان حضور نماینده محترم پاوه و اورامانات و با حضور استاندار محترم در پاوه جلسه ای در پاوه برگذار گردید ابتدا مانع حضور بنده در جلسه شد و با فشار و اصرار خود وارد شدم که وقتی را هم برای سخنرانی بنده تعیین نکردند و در زمانبندی اعلام شده با هماهنگی قبلی نوبت را در اختیار فرد دیگری قرار دادند.

وی افزود؛ بعنوان نماینده مردم در صحن شورای شهر انتظار این است فرماندار جوابگوی این سوال باشد دلیل عدم دعوت بنده چیست؟

احمدی با اشاره به اینکه امیدوارم جناب استاندار خود به این موضوع ورود کند گفت ؛ بنده هرگز از مواضعم که دفاع به حق از مطالبات مردم است کوتاه نخواهم امد و برابر قانون می بایست رئیس شورا در جلسات دعوت شود.

گفتنی است که مهندس احسن احمدی از منتقدان عملکرد فرماندار پاوه می باشد و یکی از دلایل این عدم دعوت وی را شاید در انتقادات اخیر به عملکرد فرماندار در یک گروه تلگرامی دانست .

لازم بذکر است رسانه منتقد سلام پاوه نیز مدتها است از فرمانداری دور شده است و بنظر می رسد فرمانداری پاوه جایی برای حضور منتقدان فرماندار و مجموعه وی نیست.

2 پاسخ برای “تداوم پروسه حذف منتقدان در فرمانداری پاوه/دلایل عدم دعوت رئیس شورای شهر به جلسات فرمانداری چیست؟

  • ناشناس در تاریخ آبان 5, 1399 گفت:

    واقعا این اقدام فر ماندار توهین به مردم است به نظرم مابقی اعضای محترم شورای شهر باید نسبت به انتخاب خودشان دفاع کنند نباید بی توجه باشند شهردار هم زیر مجموعه فر ماندار است ممکن است به ایشان هم اعلام کنند که شما هم رییس شورای شهر را به جلسات خودتان دعوت نکنید این اقدام توهین به مردم است فردا پس فردا با چه دلخوشی دوباره به پای صندوق دعوت بشیم ونماینده انتخاب کنیم مردم باید این توهین را پذیرا نباشند

  • شهروند در تاریخ آبان 4, 1399 گفت:

    همین ه که شهرعاقبت وآخرش شده این