ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:38

«اطلاعات سپاه» محتکران را نقره داغ کرد/ کشف انبار کالاهای اساسی در پاوه

«اطلاعات سپاه» محتکران را نقره داغ کرد/ کشف انبار کالاهای اساسی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : جانشین دادستان پاوه از کشف و ضبط انبار احتکار خواروبار توسط پاسداران گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. «آرش بهمنی» در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: طی گزارش واصله و تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام عصر(عج) در سازمان […]

به گزارش سلام پاوه : جانشین دادستان پاوه از کشف و ضبط انبار احتکار خواروبار توسط پاسداران گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

«آرش بهمنی» در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: طی گزارش واصله و تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام عصر(عج) در سازمان اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان پاوه با دستور و تاکید ویژه دادستان در خصوص برخورد با محتکرین و قاچاقچیان احشام در شرایط کنونی برخورد سخت قاطعی آغاز و یک انبار حاوی چند تن برنج و بیش از ۳۰ تن شکر و… در پاوه کشف شد.

وی افزود: شخص خاطی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید و با دستورات لازم اقلام با قیمت مصوب دولتی توزیع می‌گردد.

جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه، ادامه داد: دادستانی از عموم مردم خواستار است هرگونه احتکار را ازطریق ضابطین یا مراجعه مستقیم به دادسرا گزارش دهند تا اقدامات لازم در مبارزه با این افراد سود جو در این شرایط حساس اقتصادی صورت گیرد.

 

آرش بهمنی با هشدار شدید به متخلفین اعلام کرد با کسانی که در امر قاچاق احشام و احتکار در شرایط سخت اقتصادی فعالیت می‌کنند قطعا برخورد بسیار سخت و قانونی بدون هیچ مساحمه‌ای انجام خواهد شد.

 

پلمب انبار احتکاری 

رئیس تعزیرات حکومتی پاوه نیز ضمن تایید خبر کشف انبار برنج و شکر احتکار شده در پاوه گفت؛ در پی اخبار واصله و پیگیری سربازان گمنام سپاه ناحیه پاوه و همکاری جانشین محترم دادستان ؛ادارات صمت و اصناف از یک انبار مواد‌غذایی که اقلام برنج و شکر و…. را به صورت به غیر قانونی احتکار نموده بود بازدید و انبار مورد نظر پلمب گردید.

مسعود جهانی افزود: اقلام کشف شده توسط ادارات مذکور با قیمت دولتی و جهت استفاده عموم شهروندان گرامی فردا در بین مردم توزیع خواهد شد.

جهانی ادامه داد:به جهت رضایت حال شهروندان و دغدغه امام جمعه محترم پاوه و سایر مسئولین با تمام توان جهت ایجاد ثبات در بازار از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد و بازار را برای مفسدان اقتصادی ناامن خواهیم کرد.

 

 

 

 

2 پاسخ برای “«اطلاعات سپاه» محتکران را نقره داغ کرد/ کشف انبار کالاهای اساسی در پاوه

  • شهروند در تاریخ آبان 1, 1399 گفت:

    کاری خوب و به موقعی انجام داده اند و بسیار سپاسگزاریم، در خصوص گرانی و قیمت غیر قانونی گوشت و کمبود گوشت در بازار هم اقدام فوری لازم دارد. با تشکر

  • باینگان در تاریخ آبان 1, 1399 گفت:

    تشکر اما نگاهی معاونت دادستان به شهر باینگان . مدت ۲۰ سال است جاده ای را در جنب جهاد کشاورزی که مردمان آن محله دره سهور داشتند نیمه آن را برده اند برای چندین خانوار . اما نزدیک ۱۰۰ خانوار مشکل دارند مسن . جانباز . مریض. و ناتوانی جسمی …و… را که دارند در مدت نامبرده شهر و شورا هیچ اقدامی نکرده اند حضرتعالی بیا ببین و بعدا” قضاوت کن