د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:59

نوید صحرایی : انجمن زندان پاوه پتانسیل بالایی دارد/لزوم استفاده از این ظرفیت مناسب

نوید صحرایی : انجمن زندان پاوه پتانسیل بالایی دارد/لزوم استفاده از این ظرفیت مناسب

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه در یک برنامه کاری از دفتر انجمن زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات بازدید و از نزدیک فعالیتهای این انجمن را بررسی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این بازدید یک روزه که جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر […]

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه در یک برنامه کاری از دفتر انجمن زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات بازدید و از نزدیک فعالیتهای این انجمن را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این بازدید یک روزه که جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات نیز دادستان را همراهی می کرد وی ضمن خیر مقدم به دادستان جدید پاوه جهت حضور در دفتر انجمن، گزارشی از اقدامات و فعالیت های چند سال گذشته انجمن را خدمت دادستان ارائه داد.

 

مهندس جلیل علیزاده به برگزاری مراسمات و آخرین گلریزان در سال جاری که به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار شد اشاره کرد و گفت: الحمدلله توانستیم‌ با تلاش مجموعه و همراهی مردم نیکوکار و با سخاوت شهرستان مبلغ نزدیک به ۶۸ میلیون تومان جمع آوری شد که توانستیم ۴ نفر زندانی را از زندان آزاد کنیم که این حرکت در سطح خود بی نظیر بوده است.

 

وی در ادامه به کمک های اهدائی از طرف سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی اشاره کرد و گفت: توزیع ۲۰ پک آموزشی و لوازم التحریر و ۲۵ سبد غذایی هر یک به ارزش ۵۰۰ پانصد هزارتومان و همچنین پرداخت ماهیانه وجه نقد به خانواده های نیازمند زنذانی در مهرماه ۹۹ جمعا به مبلغ ۲۳ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجمن است که امروز به صورت نمادین از چند خانواده تحت حمایت انجمن با حضور دادستان محترم توزیع و اهداء شد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه نیز در این بازدیدها ضمن تمجید از مدیرعامل و اعضای محترم انجمن زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات افزود:حرکت روبه رشد و قابل توجهی که این افراد انجام میدهند در نزد باری تعالی بدون اجر و مزد نخواهد بود.

 

نوید صحرایی با اشاره به فعالیت های خوب انجمن در چند سال گذشته اعلام نمود که با رایزنی و همکاری سایر ادارات می توانیم خدمات بهتر و شایان تری نسبت به این خانواده‌ها داشته باشیم.

 

وی به پتانسیل بالای انجمن زندان اشاره کرد و گفت: با این ظرفیت مناسب می توانیم اقداماتی انجام دهیم که روزی زندانی جرائم‌غیر عمد در زندان پاوه نداشته باشیم و این کار مسیر خواهد بود.

گفتنی است دادستان پاوه به همراه مدیر عامل از دو خانواده تحت پوشش انجمن سرکشی و بازدید به عمل آوردند که در این بازدید دادستان از نزدیک ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات و راهنمایی های لازم را تشریح کردند و اعلام کردند که پیگیر مسائل و مشکلات آنها خواهند بود.