ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 16:18

کشف تعدادی ماهواره و تلویزیون قاچاق در پاوه

کشف تعدادی ماهواره و تلویزیون قاچاق در پاوه

به گزارش سلام پاوه: فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه از انجام یک سری اقدامات عملیاتی مؤثر که به کشف و ضبط مقادیری کالای قاچاق در مرزهای این هنگ شد،خبر داد.   سرهنگ رسول سرابخشکه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص قاچاق کالا گفت:مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام […]

به گزارش سلام پاوه: فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه از انجام یک سری اقدامات عملیاتی مؤثر که به کشف و ضبط مقادیری کالای قاچاق در مرزهای این هنگ شد،خبر داد.

 

سرهنگ رسول سرابخشکه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص قاچاق کالا گفت:مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف فرماندهی مرزبانی ناجا، همواره در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و مرزداران هنگ مرزی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، سعی بر پوشش کامل مرزها را دارند.

 

وی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل های صادره از سلسله مراتب فرماندهی در خصوص حراست از مرزهای میهن عزیزمان و مبارزه جدّی با پدیده شوم قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزداران جان بر کف هنگ مرزی پاوه با پوشش اطلاعاتی منطقه و طی انجام عملیات های منسجم توانستند ۸ دستگاه تلویزیون، ۳۶ دستگاه رسیور، یکهزار و ۵۵۰ عدد سوئیچر، ۱۹۰ عدد ال ان بی، ۱۶ دستگاه موتور دیش گردان و ۱۲ تخته چادر مسافرتی را از قاچاقچیان کشف و ضبط نمایند.

 

فرمانده هنگ مرزی پاوه افزود پدیده قاچاق لطمات جبران ‌ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده و در این راستا مرزبانان استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند که با تمام توان مانع تعدّی و تجاوز دشمنان به خاک کشورمان خواهند شد.

 

گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد نموده اند.