س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:34

سالروز حماسه شکست حصر پاوه گرامی داشته شد/ عکس

سالروز حماسه شکست حصر پاوه گرامی داشته شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی متفاوت از سالهای گذشته بدلیل پیشگیری از شیوع کرونا سالروز حماسه شکست حصر پاوه گرامی داشته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ،حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه در میزگردی که […]

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی متفاوت از سالهای گذشته بدلیل پیشگیری از شیوع کرونا سالروز حماسه شکست حصر پاوه گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ،حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه در میزگردی که بصورت بصورت زنده از شبکه استانی کرمانشاه پخش می شد یاد و خاطره و اهمیت این حماسه تاریخی گرامی داشته شد.

در این مراسم ماموستا قادری در سخنانی اظهار داشت:امروز سالروز شکست حصر پاوه است و ما امروز یاد این شهیدان را گرامی می داریم.

وی گفت: جنگ علیه ما امروز فرهنگی و سیاسی است.

ماموستا قادری با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است گفت: امروز با شیوع بیماری کرونا، قلب فرهنگی شهرهای ما ایستاده است.

وی ادامه داد: ما در زمان هشت سال دفاع مقدس، با نیروهای تا دندان مسلح دشمن، متحد و در کنار هم موفق شدیم دشمن را شکست دهیم.

ماموستا قادری لزوم‌توجه بیش از پیش به مردم پاوه را یادآور شد و گفت: انتطار داریم به شهرهای مرزی توجه بیشتری شود و تنها در روز ۲۶ مرداد از مردم ما یاد نکنند به فکر ما باشند و ما نیز همچنان در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

همچنین فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید، شجاعت خود را به همگان به اثبات رسانده است اظهار کرد: آرامش و امنیت موجود در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است.

سردار عظیمی افزود: بدون شک حماسه خونین پاوه حادثه‌ای بسیار مهم در تاریخ تحولات جمهوری اسلامی ایران بود و اهمیت این حادثه به اندازه ای بود که امام راحل(ره) مهمترین فرمان تاریخی خویش را صادر و امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در سخنانی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در کمک به مردم مقاوم پاوه گفت: خون شیعه و سنی در دفاع از این شهر در هم آمیخته شد تا سرانجام محاصره این شهر شکسته شد .

سردار ریحانی افزود: حماسه پاوه به عنوان جبهه مقاومت به فرماندهی شهید چمران و پشتیبانی مردم و صدور فرمان تاریخی امام(ره) صفحه ای پر افتخار در تاریخ معاصر ما گشود.

گفتنی است بمناسبت این روز برنامه هایی همچون مسابقه خاطره نویسی از این حماسه، توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی ، جشن و نورافشانی ،  برگزاری میز خدمت، ایستگاه صلواتی، توزیع ماسک رایگان در بین مردم، گندزدایی و ضد عفونی اماکن عمومی، توزیع نان رایگان، ویزیت رایگان در شبکه بهداشت و درمان توسط سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

یک پاسخ برای “سالروز حماسه شکست حصر پاوه گرامی داشته شد/ عکس

  • بهروزبابایی در تاریخ مرداد 27, 1399 گفت:

    با سلام. فرخنده و پیروز باد سالروز حماسه قهرمانهای پاوه.به مانند همیشه از ماموستا انتظار داریم در خطبه های جمعه این هفته بیشتر از آن دوران و شرایط برای ماهایی که ندیدیم بگوید،ودشمنان و مزاحمین ناموس آن روزهای پاوه که این روزها کاسه لیس و انقلابی شدن را به مردم معرفی نماید.پاوه سربلند و قهرمان است به مانند همیشه.تمامی اون حرامیهای اوایل انقلاب فقط اطراف پاوه پارس میکردن و هیچگاه دستشان به داخل شهر نرسید.زنده و جاویدانند:حاج فاروق وطاهرعبدا…زاده های پاوه.