د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:19

طرح فیبرنوری خاکی به منظور رفع قطعی تلفن همراه و اینترنت در باینگان اجرایی می شود

طرح فیبرنوری خاکی به منظور رفع قطعی تلفن همراه و اینترنت در باینگان اجرایی می شود

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت ؛ طرح فیبرنوری خاکی به منظور رفع قطعی ارتباط تلفن همراه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت در این بخش بزودی اجرا میشود . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشستی با حضور بخشدار، معاونین مدیر عامل مخابرات استان، ریاست اداره مخابرات شهرستان و امامان جمعه […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت ؛ طرح فیبرنوری خاکی به منظور رفع قطعی ارتباط تلفن همراه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت در این بخش بزودی اجرا میشود .


به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشستی با حضور بخشدار، معاونین مدیر عامل مخابرات استان، ریاست اداره مخابرات شهرستان و امامان جمعه باینگان و بانه وره،و مسئولان بخش باینگان مسائل و مشکلات خطوط ارتباطی تلفن همراه و اینترنت بخش باینگان در بخشداری بررسی شد .

در این نشست بخشدار باینگان با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت ارتباطات گفت :در این عصر که تمامی مسائل جامعه با ارتباطات عجین شده است و زندگی ،معیشت و کار مردم و ادارات و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی و به ویژه تعیلم و تربیت و کلاسهای درس دانش اموزان با استفاده از اینترنت و ارتباط میسر است ، باید به مقوله ارتباطات و اینترنت بصورت ویژه توجه شود .

محمد هادی زامیاد عدم پوشش اینترنت تلفن همراه در بعضی از نقاط بخش باینگان و قطعی مکرر اینترنت در این بخش را قابل قبول ندانست و خواستار چاره اندیشی برای این مهم شد .

در ادامه امامان جمعه باینگان و بانه وره، روسای شورای اسلامی باینگان و بانه وره، دهیاران و معاون آموزش و پرورش باینگان پیرامون مشکلات موجود مطالب بیان کرده و از خدمات دولت در این بخش عل رغم مشکلات موجود قدردانی کردند.

همچنین مسئولان بخش باینگان به اتفاق از زحمات و عملکرد مطلوب مهندس شیلانان رئیس اداره مخابرات شهرستان تشکر و قدردانی کردند .

در ادامه معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه با اذعان به وجود مشکلات مطرح شده گفت: برای رفع مشکلات ارتباطی و پوشش اینترنت در بخش باینگان ان شاالله تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد .

دکتر امیری افزود: اولین برنامه ما اجرای طرح فیبر نوری خاکی از سه راهی باینگان تا شهر بانه وره و شهر باینگان خواهد بود .

معاونت شبکه مخابرات استان افزود: با اجرای این طرح قطعی تلفن همراه و اینترنت در بخش باینگان و به ویژه شهرهای بانه وره و باینگان به طرز بسیار زیادی کاهش و از طرفی موجب تقویت و افزایش کیفیت ارتباط و اینترنت نیز خواهد شد .

دکتر امیری اجرای این طرح مهم و حائز اهمیت را منوط به همکاری و حمایت بخشداری و ایجاد هماهنگی با اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دانست .

در ادامه این نشست مصوبات بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات ارتباط و اینترنت وتلفن ثابت در بخش باینگان تصویب شد که عبارتند از؛ ارتقای پهنای باند وای فای خانگی در شهر بانه وره که موجب افزایش سرعت اینترنت در این شهر خواهد شد .نصب و راه اندازی سه لینک رادیویی وسه کافوی نوری برای هر یک از روستاهای مزیدی ، میوان و اریت به منظور تقویت ارتباط و افزایش سرعت اینترنت. پیگیری رفع مشکل ارتباط و اینترنت روستاهای میر عبدلی و لاران سفلی و علیا توسط شرکت مخابرات استان از طریق شرکت ارتباطات سیار ایران .پیگیری جدی راه اندازی سایت BTS سه راهی لاران و نصب و راه اندازی کافوی مجهز به VDSL در روستای سفید آب از مهمترین مصوبات این نشست بود .