س 01 خرداد 1403 ساعت 23:52

تشییع پیکر جانباختگان آتش سوزی بوزین و مره خیل پاوه در میان حزن و اندوه مردم/ گزارش تصویری

تشییع پیکر جانباختگان آتش سوزی بوزین و مره خیل پاوه در میان حزن و اندوه مردم/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : پیکرهای جانباختگان آتش سوزی منطقه بوزین و مره خیل در میان حزن و اندوه مردم قدرشناس شهرستان پاوه تشییع شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  کفن سفید را پوشیدند تا جنگلهای اورامانات را سیاە پوش نبینند ، غافل از اینکه این جنگلها امروز در فراق یارانشان سیاەپوش شدند. جوان […]

به گزارش سلام پاوه : پیکرهای جانباختگان آتش سوزی منطقه بوزین و مره خیل در میان حزن و اندوه مردم قدرشناس شهرستان پاوه تشییع شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  کفن سفید را پوشیدند تا جنگلهای اورامانات را سیاە پوش نبینند ، غافل از اینکه این جنگلها امروز در فراق یارانشان سیاەپوش شدند. جوان بودند و بی ادعا به قلب شراره های آتش زدند و حماسه آفریدند . آنها پیام آور سبزی و شادابی باران بر جنگلهای زاگرس بودند . خود باران شدند بر آتش داغ  جاری شدند. تا سبزی درختانمان به سیاهی و خشکی و نابودی تبدیل نشود.

خبر تلخ جانباختگان آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل تکاندهنده و تلخ بود. سکوت شهر را در برگرفت و اندوه قلب مردم پاوه و اورامانات را تسخیر کرد. آنقدر اندوه سنگین بود که وصفش در واژه نمی گنجد. عجب شغل سختی است مخابره خبر مرگ جوانان برونمندی که همچون شمع سوختند تا جنگل نسوزد.

 

از روز پنجشنبه آتش به جان منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل افتاده و نیروهای امدادگر و مردمی توانستند تا غروب روز شنبه آتش را مهار کنند. متاسفانه این آتش از صبح امروز یکشنبه ۹ تیر ماه ۱۳۹۹ دوباره شعله ور شد و نیروهای مردمی و مسئولان دوباره عازم منطقه شدند. اما در نهایت در این حادثه تلخ «مختارخندانی» از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، «یاسین کریمی» عضو کمیته عملیاتی این انجمن و نیز «بلال امینی» از نیروهای مردمی در دفاع از محیط زیست و حفظ جنگلهای زاگرس جان خود را از دست دادند.

مردم سوگوار پاوه قدرشناسانه از وردوی شهر پیکر این سه عزیز را در میان حزن و اندوه تا آرمگان ابدی بدرقه کردند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ضمن ابراز تاسف و تالم عمیق بخاطر جانباختان عزیزان خندانی ، امینی و کریمی این ماتم جانگداز را به،خانواده محترم این سه عزیز صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات را از خداوند متعال طلب می‌کنیم.

یک پاسخ برای “تشییع پیکر جانباختگان آتش سوزی بوزین و مره خیل پاوه در میان حزن و اندوه مردم/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ تیر 9, 1399 گفت:

    کاش در اورامانات یا حداقل پاوه سه روز عزای عمومی اعلام میکردن تا حداقل مرهمی بر دل داغدیده این مردم قدرشناس باشه