د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:11

بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن می شود

بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن می شود

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از به ثمر رسیدن عمده ترین مطالبه مردمی شهرستان پاوه در حوزه بهداشت و درمان خبر داد. دکتر جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه به عنوان […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از به ثمر رسیدن عمده ترین مطالبه مردمی شهرستان پاوه در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

دکتر جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه به عنوان اصلی ترین مطالبه مردمی شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مقام عالی وزارت تامین شده و بزودی وارد استان خواهد شد.

 

وی ضمن اعلام این مطلب افزود در شرایط ویژه بیماری کرونا و نیاز روزافزون به دستگاه سی تی اسکن خوشبختانه با تلاش و زحمات بسیار تمامی عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ویژه هیئت رئیسه دانشگاه و دلسوزان شهرستان پاوه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان تامین و فردا به انبار تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو تحویل خواهد شد. بر همین اساس امروز بازدیدی از معاونتهای مختلف استان از بیمارستان برای جانمایی و آماده سازی محل نصب دستگاه صورت گرفت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تشکر بسیار از مجموعه وزارت بهداشت و درمان به ویژه مقام عالی وزارت برای دستور ویژه در زمان افتتاح بیمارستان، از پیگیریهای شبانه روزی دکتر مرادی ریاست دانشگاه و تمامی معاونین،استاندار پرتلاش مهندس بازوند، زحمات یک ساله حاج ماموستا قادری امام جمعه شهرستان در رایزنی و پیگیری های ویژه،زحمات دکتر نادری و دکتر لهونی نمایندگان دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان،اصحاب رسانه و عموم دلسوزان شهرستان تشکر و قدردانی نمود و اعلام کرد با آماده سازی محل نصب و ورود دستگاه به شهرستان گامی بلند و اساسی در ارتقای سطح سلامت شهرستان که خواسته همه ما و دستور کار همیشگی شبکه بهداشت و درمان پاوه بوده برداشته خواهد شد.

 

لازم به ذکر است واردشدن دستگاه به استان و شهرستان به منزله بهره برداری سریع نبوده و نیاز است که محل نصب دستگاه با توجه به شرایط ویژه آن آماده سازی و تامین اعتبار گردد که در این مورد نیز پیگیریهای لازم صورت گرفته و ریاست دانشگاه دستور ویژه در این خصوص صادر نموده است.

 

گفتنی است در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ با پیگیری های دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات ، ماموستا قادری امام جمعه پاوه رایزنی های دکتر ولدبیگی و دکتر ستار سهرابی رئیس وقت بیمارستان قدس پاوه ، دکتر پیام یوسفی مشاور حوزه بهداشت و درمان نماینده وقت اورامانات و رسانه های پاوه و …دستگاه سی تی اسکن با دستور وزیر بهداشت و درمان برای پاوه تخصیص یافت و خوشبختانه در سفر اخیر مشاور وزیر بهداشت و درمان به پاوه و دیدار با حاج ماموستا ملا قادر قادری وعده تسریع در تحویل این دستگاه محقق شد که امروز شاهد خبر بسیار خوبی برای شهروندان بودیم که ان شاالله بزودی شاهد بهره برداری این مهم باشیم . که لازم است در این فرصت از تمامی عزیزانی که در محقق شدن این مهم نقش داشتند قدردانی کنیم.