د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:54

معلمان توانمند منطقه ای و استانی نوسود تجلیل شدند

معلمان توانمند منطقه ای و استانی نوسود تجلیل شدند

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم،طی مراسمی از ۵ معلم و مدیر برتر مدارس منطقه نوسود با حضور بخشدار نوسود با اهدای لوح یادبود،تجلیل به عمل آمد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار نوسود هفته معلم را به همه فرهنگیان خاصتا فرهنگیان منطقه نوسود تبرک گفت و افزود:معماران اصلی عرصه تعلیم […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم،طی مراسمی از ۵ معلم و مدیر برتر مدارس منطقه نوسود با حضور بخشدار نوسود با اهدای لوح یادبود،تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار نوسود هفته معلم را به همه فرهنگیان خاصتا فرهنگیان منطقه نوسود تبرک گفت و افزود:معماران اصلی عرصه تعلیم و تربیت معلمین زحمتکش هستند.

 

یونس جهانبانی به نقش و جایگاه معلمان در تربیت آینده سازان میهن اسلامی اشاره کرد و گفت:تجلیل از معلم باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن قدردانی از حضور بخشدار محترم بخش نوسود ، معلمین عزیز و همچنین کادر اداری خود این روز میمون را به همه تبریک گفت افزود: اعتقاد داریم که زیر ساخت های توسعه در همه جوامع معطوف به زیرساخت های تفکر است.

 

نجیب ویسی افزود:معلمان در سطح مدارس مدیریت تفکر دانش آموزان و پرورش محصلین را به منظور توسعه کشور به عهده دارند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در ادامه با تبیین خصوصیات و شاخص های متمایز شهید مطهری،افزود: یکی از خصوصیات مهم این شهید والا مقام زمان شناسی بود که ثابت کرد که شهوت قدرت و کلام و تمنای تجلی نداشته و با اخلاص در همه شرایط به تعلیم و تربیت می پرداخت و براین باور بود موفقیت معلم در گرو اخلاص است.

 

وی در ادامه تاکید کرد معتقدیم زیر ساخت های توسعه و رشد متوازن از مدارس نمود پیدا کرده و جهت دهی می شود و معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور در زمینه جهش تولید و اشتغال نیز تأ ثیر گذار خواهند بود.

 

ویسی معلمی را یکی از مشاغل مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای طرح هوشمند سازی مدارس ، تقویت مدارس منطقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار ، ارتقای سطح آموزش و تشویق دانش آموزان در راستای مهارت آموزی، شاخص های تعلیم و تربیت در سطح منطقه افزایش یابد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمین نمونه منطقه با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.