د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:40

گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر پاوه

گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سامان مرادی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در راستای اقدامات صورت گرفته در دوران فعالیت خود به عنوان رئیس شورا گزارشی را به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی تهیه و تدوین و خواستار انتشار آن شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سامان مرادی در پیامی از مدیران رسانه […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سامان مرادی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در راستای اقدامات صورت گرفته در دوران فعالیت خود به عنوان رئیس شورا گزارشی را به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی تهیه و تدوین و خواستار انتشار آن شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سامان مرادی در پیامی از مدیران رسانه های شهر پاوه خواست در راستای انجام وظایف قانونی ، گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر پاوه را به سمع و نظر همشهریان گرامی برسانند:

این گزارش اینچنین است :

بسمه تعالی

گرتم به ده س خامه ی عه بیر په ی وه سفی تو ئه ی بی نه زیر * تو پاکه نی بی باکه نی ئه ی پادشاهی بی وه زیر

سلام و درود خود و همکاران محترم در مجموعه شورای اسلامی شهر پاوه خدمت یکایک شما سروران گرامی ، در ابتدای عرایض لازم می دانم به استحضار برسانم که در روزهایی به سر می بریم که زندگی شهروندان با بروز و شیوع ویروس کرونا مورد تهدید واقع گردیده است ، همه ما در قبال سلامت خود و جامعه خویش مسئولیم .

(( چیزی که سرنوشت انسان را می سازد استعداد هایش نیست ، انتخابهایش است))

به واسطه رای اعتماد شما بزرگواران توفیق خدمت گزاری در شورای اسلامی شهر پاوه نصیب اینجانب و همکاران گردیده است ، ازاینرو خداوند متعال را شاکرم و با استعانت از الطاف ایزد منان ، همراهی مردم شریف شهر پاوه ، شهردار و مجموعه زحمتکش شهرداری در این مدت در حد توان وامکانات ، اقداماتی به منظور تامین رفاه و کسب رضایت همشهریان گرامی عرضه داشته ایم.

مختصری از عملکرد در سالی که گذشت به حضور شما بزرگواران تقدیم می گردد:

  • شورای شهر سال ۹۸ را با جدال و تنش و استعفای شهردار سابق شروع نمود و از اواخر فروردین ماه ۹۸ مهندس آذری سرپرست و سپس شهردار منصوب گشتند.
  • به پیشنهاد جمعی از شهروندان بازنگری در نامگذاری کوچه و معابر سطح شهر و توجه ویژه به تاریخچه محلات و…
  • مصوبه تهیه و نصب دوربین کنترل ترافیک و تامین اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومانی آن .
  • پیشنهاد دکتر برهان ولدبیگی و تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در شهرداری پاوه.
  • مصوبه احداث سالن تعزیه در آرامستان مرقد حاجی برای استفاده عموم توسط خیرین ( مغایرت توسط هیئت تطبیق مصوبات شهرستان)
  • تحقیق و تفحص در خصوص تمامی پرونده های مشکوک و ابهام برانگیز شهرداری در سنوات گذشته توسط مراجع ذیصلاح ، که علی رغم پیگیری شورا تا به حال بازرسی صورت نپذیرفته است .
  • مصوبه تامین اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی پروژه گازسوز نمودن کارخانه آسفالت شهرداری که از اصلی ترین منابع درآمد پایدار شهرداری محسوب می گردد.
  • مصوبه جابجایی ساختمان شورا به طبقه فوقانی آتش نشانی شماره ۲ به منظور ایجاد سالن اجتماعات شایسته شورا و شهرداری پاوه ، افزایش راندمان کاری و …
  • مصوبه فروش اموال غیر منقول شهرداری جهت تامین اعتبار خرید ماشین آلات جدید و آسفالت و جدول گذاری معابر شهرک کارگاهیشورای شهر پاوه در دور پنجم
  • واگذاری اجاره ای مغازه های شهرداری به رسانه های مجوز دار محلی( مغایرت توسط هیئت تطبیق مصوبات)
  • دفترچه عوارضات شهرداری سال ۱۳۹۹ مصوب شورای اسلامی شهر ( با کمترین افزایش بجز قسمتی از عوارضات ارزش مستغلات و ضریب مصالح  با افزایش ۲۵% نسبت به سال۱۳۹۸) در مقابل شورای شهر ۴ مقطع از ۴ فصل سال ۹۹ به طور میانگین ۲۵% تخفیف برای شهروندان مصوب نموده و از این بابت با پرداخت به موقع شهروندان متضرر نخواهند شد.
  • بودجه شهرداری پاوه برای سال ۱۳۹۸ (شانزده میلیارد تومان) مصوب گردیده بود  ( به استثنای وامی که اخذ نگردید) بودجه محقق گردیده است و بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۳۹۹ با مبلغ ۱۸ میلیارد تومان توسط شورا مصوب گردید که از کلیات آن می توان به پیش بینی تامین اعتبار دولتی ۱۰ میلیارد تومان ، عوارضات ۶ میلیارد تومان ، فروش اموال شهرداری ۲ میلیارد تومان اشاره نمود.
  • شورای اسلامی شهر پاوه در راستای انجام وظایف قانونی خویش ( هر چند با تاخیر) سایت رسمی شورای اسلامی شهر پاوه را به منظور اطلاع همشهریان از تمامی مصوبات این شورا راه اندازی  نموده است ، این سایت شامل مصوبات شورای دوره پنجم ، تاریخچه و قوانین شورا بوده و آدرس سایت  irمی باشد.

از مهم ترین انتقادات و گلایه های شهروندان نیز می توان به موارد ذیل اشاره که امیدواریم بتوان در سال ۹۹ در حد توان نسبت به رفع آنان اقدام نماییم:

  • عدم تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای و سردرگمی همشهریان گرامی.
  • ترافیک سنگین درون شهری
  • وضعیت نامناسب شهرک کارگاهی
  • آسفالت ، بهسازی پیاده رو ، بازگشایی معابر و گسترش فضای سبز شهری.

در ادامه گزارش پیش رو جزئیات جلسات شورا ، مدعوین ، کمیسیون ها و گزارشی از هزینه کرد شورای اسلامی شهر پاوه در سال ۱۳۹۸ را مشاهده می فرمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ برای “گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر پاوه

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 17, 1399 گفت:

    شورای اسلامی شهر پاوه با وجود اینکه ادغامی از اعضاءباتجربه و جوان تشکیل شده بوداما بنا به دلایل ذیل که اهم آنها عبارتند از : صرف وقت و انرژی زیاد در جابجایی شهردار قبلی ( استعفاء) که با دودسته کردن اعضای شورا تمام استفاده های زیربنایی و مسائل کلی و جزئی را در حیطه اختیارات مدیریتی خود قرار داده بود و با………………دو عضو شورا را متقاعد کرده بود و سه عضو دیگر عملاً کارای خود را از دست داده بودند .۲ _تعطیل کردن کارخانه اسفالت شهرداری ۳ _ تعیین شهردار جدید که درست است با پا فشاری نیروهای خارج از مجموعه شهرداری ( فرماندار) انتخاب شد اما بنا به دلایل خیلی زیاد ( حال وروز شهرداری _حال وروز شهر)حرکتی فوق العاده اشتباه و شاید اگر اعضا شورا کمی تأمل کنند حتماً در دور بعدی شرکت نخواهند کرد ۳_ادامه روند اختلاف بین اعضا که عملاً تاب وتوان و کارایی دیگر برای اعضاء نمانده و شهر را به مسیر انحطاط واز هم گسیختگی هول می‌دهند .۴_استفاده ……………… در ساخت وساز ها به این معنی که هرجا قدرت باشد ( قوم گرایی ) پایانی بر خلاف قوانین عمل کردن نیست و هرجا که هم در مسیر قدرت نباشی حکایتت با کرم والکاتبین است .موفق نخواهند شد.در پایان امیدوارم در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعیین شهردار جدید اقدام کنند تا وضعیت این شهر از اینی که هست بدتر نشه

  • بلال کریمی در تاریخ اردیبهشت 17, 1399 گفت:

    بجای این داستانا چال وچوله های شهر رو درست کنید

    متاسفم برای شهرداری وشورا