د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:58

محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان قدس پاوه برگزار شد/ عکس

محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان قدس پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات و با حضور مسئولان بهداشت و درمان ، سپاه ، اداره تبلیغات اسلامی و قاری خوش صدا استاد اسماعیل مرادی در محل بیمارستان قدس پاوه برگزار شد. رئیس اداره اوقاف و امورخیریه پاوه و اورامانات در حاشیه محفل انس با […]

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات و با حضور مسئولان بهداشت و درمان ، سپاه ، اداره تبلیغات اسلامی و قاری خوش صدا استاد اسماعیل مرادی در محل بیمارستان قدس پاوه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه پاوه و اورامانات در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان قدس پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : در ایام ماه مبارک رمضان و با توجه به شیوع بیماری کرونا در بیمارستان‌های پاوه و جوانرود محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود: در ایام مبارک در بیمارستان‌ها جهت ایجاد روحیه برای بیماران محفل انس با قرآن برگزار می‌شود که امروز بحمد الله اولین محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان قدس پاوه با حضور قاری سرشناس استاد اسماعیل مرادی برگزار شد.

او گفت : این محفل قرآنی در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

ماموستا هادی رمضانی افزود: قران ، کتاب انسان سازی ، هادی بشر و اداره کننده همه جوانب زندگی و نیازهای بشر است و این اقدام با هدف روحیه‌ بخشی به بیماران و کادر درمان انجام می‌شود.

 

وی افزود :امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا کلیه فعالیتها به صورت مجازی پخش و اجرا شده است.

 

ماموستا رمضانی ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران گفت ؛امید است که بتوانیم گامی هر چند کوچک در راه اعتلای قران برداریم.