س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:35

برخورد قضایی با ۱۰ فقره تخلف و تجاوز به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در جوانرود

برخورد قضایی با ۱۰ فقره تخلف و تجاوز به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در جوانرود

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از برخورد قضایی با ۱۰ فقره تخلف و تجاوز به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از برخورد با متجاوزان اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از برخورد قضایی با ۱۰ فقره تخلف و تجاوز به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از برخورد با متجاوزان اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: هرگونه تصرف و تخریب اراضی ملی وکشاورزی جرم محسوب می شود و دستگاه قضایی با متجاوزان قاطعانه برخورد می کند.دادستان جوانرود -  امین محمدی

 

امین محمدی افزود: یکی از مسائلی که همواره در دستگاه قضایی مورد توجه بوده و در حال حاضر با جدیت ویژه ای به آن پرداخته می شود، مقابله با زمین خواری، تجاوز به اراضی ملی و تغییر کاربری غیرقانونی زمین های کشاورزی است.

 

وی اظهارداشت : در راستای مصوبات کمیته حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی شهرستان جوانرود و در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کابری اراضی کشاورزی و باغی در ایام تعطیلات نوروز امسال با همکاری فرمانداری ،جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط با ۱۰ فقره تخلف و تجاوز به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در این شهرستان برخورد قانونی صورت گرفته است.

 

محمدی خاطرنشان کرد: از این ۱۰ فقره تخلف و تجاوز هشت فقره در اراضی کشاورزی و دو فقره دیگر در منابع طبیعی است.

وی میزان این تخلف و تجاوز را ۳۳ هزارو ۵۴۰ مترمربع در اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در روستای چشمه میران از توابع بخش مرکزی جوانرود عنوان کرد.