د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:14

توزیع بیش از ۱۵۰ سبد غذایی در بین اقشار نیازمند در پاوه/ عکس

توزیع بیش از ۱۵۰ سبد غذایی در بین اقشار نیازمند در پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه بیش از ۱۵۰ سبد غذایی در راستای همراهی برعلیه شیوع بیماری کرونا در پاوه توزیع شد. مدیرعامل موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت: این موسسه در راستای اهداف انسان دوستانه و خیرخواهانه خود و با توجه به […]

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه بیش از ۱۵۰ سبد غذایی در راستای همراهی برعلیه شیوع بیماری کرونا در پاوه توزیع شد.

مدیرعامل موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت: این موسسه در راستای اهداف انسان دوستانه و خیرخواهانه خود و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی و رکود کسب و کار اقدام به توزیع بیش از ۱۵۰ بسته غذایی در بین اقشار کارگر و کولبر و نیازمند پرداخت.اقبال لطفی پور

 

اقبال لطفی پور با بیان اینکه این توزیع ها خارج از ۵۷۰ خانوار تحت تحت پوشش موسسه انجام شد افزود: این سبدهای غذایی به ارزش تقریبی هر سبد۲۵۰ هزار تا ۳۰۰هزار تومان شامل برنج پاکستانی ،مرغ ،روغن، رب گوجه فرنگی ، آبلیمو، بسته های سبزی خورشتی و کرفس که بطور کلی بین قشر کارگران و کولبران از کار بیکارشده بر اثر کرونا توزیع شد.

 

وی با بیان هزینه کردی بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در این دوره توزیع گفت : شناسایی کارگران فصلی و کولبران در سطح شهر و در هرمحله با کمک معتمدین هر محل انجام گرفت که جا دارد از حامیان خیر و گرانقدر این موسسه تشکر و قدردانی نماییم که با اعتماد به این موسسه ما را در این امر مهم یاری نمودند.

 

لطفی پور در پایان ضمن تشکر مجدد از نیکوکاران و خیرین بزرگوار گفت : این موسسه پذیرای کمک های خیر شما عزیزان برای حمایت از نیازمندان و افراد بی بضاعت می باشد.

شماره کارتهای :

ملی: ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۱۹۸۶
ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۵۶۲۱۰۸۴۱
تجارت: ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۱۶۱۵۳۶۴

شماره تماس:

موبایل: ۰۹۳۹۹۱۴۶۱۸۱

تلفن: ۴۶۱۳۰۷۱۶
فاکس: ۴۶۱۲۱۰۰۵
ایمیل: salahaldin1389@gmail.com

 

 

موسسه صلاح الدین ایوبی موسسه صلاح الدین ایوبی

 

یک پاسخ برای “توزیع بیش از ۱۵۰ سبد غذایی در بین اقشار نیازمند در پاوه/ عکس

  • بهرامی در تاریخ فروردین 24, 1399 گفت:

    سلام بندبه عنوان یک عضودرهیت مدبرموسسه خیری صلاح الدین ایوبی ازتمام خیر
    ین عزیزتقدیروتشکردارم وخداوندسبحان به مال برکت به عمرسلامتی وبه خانواده خیرین سربلندی هردودنیا عطافرماید آمین