د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:53

یک دستگاه خودرو پراید در پاوه طعمه حریق شد / عکس + فیلم

یک دستگاه خودرو پراید در پاوه طعمه حریق شد / عکس + فیلم

[KGVID gallery=”true”][/KGVID] به گزارش سلام پاوه : مسئول آتش نشانی پاوه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای سرکران پاوه  بدلایل نامشخص طعمه حریق شد . شوکت مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  افزود؛ سحرگاه امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای سرکران پاوه دچار آتش سوزی شد . وی افزود : […]

[KGVID gallery=”true”][/KGVID]
به گزارش سلام پاوه :
مسئول آتش نشانی پاوه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای سرکران پاوه  بدلایل نامشخص طعمه حریق شد .

شوکت مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  افزود؛ سحرگاه امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای سرکران پاوه دچار آتش سوزی شد .

وی افزود : راس ساعت ۵:۰۵ دقیقه بامداد امروز با واحد آتش نشانی پاوه تماس گرفته شد که سریعا دو اکیپ از دو ایستگاه شهر پاوه به محل اعزام شدند که کمتر از ده دقیقه در محل حاضر شدند و به مهار آتش پرداختند.

مرادی با تقدیر از همراهی اهالی محترم روستا سرکران  در مهار آتش سوزی گفت؛ اهالی روستا بخش  اعظم کار را انجام داده و به مهار آتش پرداخته اند.

وی افزود؛ این حادثه خوشبختانه خسارات جانی در بر نداشت ولی متاسفانه خودرو پراید به طور کامل در آتش سوخت و خساراتی هم به یکی از منازل مسکونی وارد شد.

مدیر آتش نشانی پاوه افزود؛ لازم به یاد آوری است که محل مورد نظر خارج از محدوده بوده و قانونا جزء حوزه شهری پاوه نمیباشد و خدمات آتش نشانی مختص به محدوده شهر می باشد اما با این حال وظیفه انسانی ایجاب میکند که در محل های حومه شهر حضور داشته باشیم .

 

مرادی همچنین از همشهریان عزیز درخواست کرد که در موقع حادثه ضمن حفظ ارامش در اولین اقدام با شماره ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند.

 

 

فیلمی از آتش سوزی این خودرو