د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:09

پلمب یک واحد میوه فروشی /ممنوعیت فعالیت خودروهای سیار میوه فروش در پاوه/ عکس

پلمب یک واحد میوه فروشی /ممنوعیت فعالیت خودروهای سیار میوه فروش در پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از پلمب یک واحد صنفی، تذکر به چند واحد صنفی میوه فروش و ساماندهی خودروهای سیار میوه فروش در سطح شهرستان پاوه خبر داد.   آرش بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در ادامه تداوم نظارتها بر بازار شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از پلمب یک واحد صنفی، تذکر به چند واحد صنفی میوه فروش و ساماندهی خودروهای سیار میوه فروش در سطح شهرستان پاوه خبر داد.

 

آرش بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در ادامه تداوم نظارتها بر بازار شهرستان با توجه به حساسیت موضوع انتشار بیماری کرونا صبح امروز با همکاری روسای اتاق اصناف پاوه ،صنعت، معدن و تجارت ، پلیس اماکن ، رئیس اتحادیه مصالح فروشان ، نماینده سد معبر شهرداری پاوه از صنوف مختلف بازار پاوه بازدید شد.آرش بهمنی

وی افزود : در این بازدید یک واحد میوه فروشی بدلیل گرانفروشی پلمب شد که این واحد موظف است بعد از ۲۴ ساعت میوه موجود را به قیمت فاکتور به فروش رسانده و سپس یک هفته پلمب می شود.

 

جانشین دادستان پاوه افزود:یک واحد میوه فروشی دیگر به دلیل تخلفات حداقلی مکلف گردید به مدت ۱۰ روز میوه را با سود ۱۰ درصد یعنی ۲۰ درصد ارزان تر از سود مجاز بفروشد.

 

بهمنی گفت : با توجه به تصمیم ستاد کرونا شهرستان پاوه در مورد خطرات بهداشتی عرضه میوه توسط خودروهای سیار ( حراجی) بمدت ۱۰ روز ممنوع شد . این بزرگواران اجازه فعالیت نداشته و مغازه داران موظف هستند به قیمت فاکتور میوه خود را از این عزیزان تهیه نمایند و مابقی نیاز خود را از عمده فروشان خرید نمایند . همچنین میوه فروشان موظفند(عاملین عمده) از ماشین های این قشر زحمتکش برای خرید میوه در کرمانشاه استفاده نمایند .

 

وی با توصیه به شهروندان برای توجه به قیمتهای میوه در واحدهای میوه فروشی گفت: میوه فروشان سطح شهر بازرسی کامل گردیده و مردم بزرگوار می توانند با توجه به قیمت های وایت برد های این واحد ها خرید خود را به انجام برسانند و در صورت مشاهده گرانفروشی آن را به بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان یا دادستانی خبر دهند.

 

بهمنی همچنین گفت: چند واحد صنفی مصالح فروشی که مغازه خود را باز کرده بودندو با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری کرونا پاوه مکلف به بستن مغازه شدند و در صورت تکرار پلمب خواهند گردید .