د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 05:15

توضیح متخصصان سنوگرافی پاوه در خصوص عدم تعطیلی مطب های پزشکان

توضیح متخصصان سنوگرافی پاوه در خصوص عدم تعطیلی مطب های پزشکان

به گزارش سلام پاوه : دکتر ستار سهرابی و دکتر سید نورالدین ناصری متخصصان سنوگرافی پاوه پیرو شائبه و انتقاد به وجود آمده در خصوص علت فعالیت مطب پزشکی آنها در این برهه زمانی با توجه به شیوع بیماری کرونا به توضیح موضوع پرداختند.   این دو متخصص سنوگرافی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشتند: با […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر ستار سهرابی و دکتر سید نورالدین ناصری متخصصان سنوگرافی پاوه پیرو شائبه و انتقاد به وجود آمده در خصوص علت فعالیت مطب پزشکی آنها در این برهه زمانی با توجه به شیوع بیماری کرونا به توضیح موضوع پرداختند.

 

این دو متخصص سنوگرافی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشتند: با توجه به اظهار نظر تنی چند از شهروندان پیرامون علت فعالیت مطبهای پزشکی سطح شهر، علی رغم بحران پیش رو، از جمله مطب های سنوگرافی مذکور، لازم  است توضیحاتی عرض کنیم.

 

دکتر ناصری و دکتر سهرابی از متخصصان با سابقه اورامانات اعلام کردند در وهله اول، با توجه به سالیان متمادی خدمت در این منطقه و ثمره آن اعتماد و لطف بیماران کلیه شهرستانهای اورامانات از جمله روانسر، جوانرود، ثلاث، کامیاران و … این شائبه به وجود آمده که حضور بیماران از مناطق اطراف در مطب اینجانب باعث شکسته شدن قرنطینه شهر پاوه شده است اما در صورت عدم فعالیت مطب های سنوگرافی، روزانه حداقل ۴۰ بیمار را در شهرستان پاوه به همراه خانواده که غالبا مادر باردار می باشند با توجه به ضرورت مجبور هستند که به شهرهای اطراف و حتی مرکز استان مراجعه کنند که این خود، بحران بزرگتری را به دنبال خواهد داشت.

 

آنها گفتند: در درجه دوم بر اساس قوانین و مقررات بهداشت و معاونت محترم درمان تمامی پزشکان موظف به ادامه خدمت رسانی در زمان بحران در مطب ها می باشند که تصویر نامه شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در ذیل پیوست می باشد.

 

این دو متخصص شهرستان پاوه با احترام به دیدگاه شهروندان و حساسیت موضوع بیماری کرونا افزودند: اما آن طرف قضیه را نیز ( می بینیم ) که ما نیز مانند همشهریان گرامی، نگران سلامتی خود و خانواده هایمان می باشیم و ترجیح می دهیم که کارمان را تعطیل کنیم ولی خط مقدم کرونا در سطح شهرستان پاوه همه پزشکان محترم شاغل در شهرستان و از لحاظ تشخیصی و تصویر بردای با توجه به نوع تخصص، ما می باشیم که هر فرد مشکوک قبل از انجام آزمایش، با انجام گرافی یا سی تی اسکن جهت تشخیص مثبت یا منفی بودن کرونا به ما ارجاع داده می شود.

 

گفتنی است تلاشهای ایثارگرانه این دو متخصص گرامی در کنار تمامی پرسنل ، کادر درمانی ، پزشکان ، نیروهای واحد های مختلف شبکه بهداشت و درمان پاوه ستودنی و قابل تقدیر است و می طلبد شهروندان گرامی بیش از پیش در اظهار نظرهایشان دقت نظر بیشتری داشته باشند.