پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 03:39

تداوم قرنطینه پاوه با حضور مقتدر پلیس ، بسیج و هلال احمر/ عکس

تداوم قرنطینه پاوه با حضور مقتدر پلیس ، بسیج و هلال احمر/ عکس

به گزارش سلام پاوه : قرنطینه شهرستان پاوه با حضور مقتدر نیروی انتظامی ، بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر در سه راهی باینگان ادامه دارد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در تداوم مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان مبنی بر قرنطینه شهرستان پاوه امروز یکشنبه شاهد حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه، بخشدار […]

به گزارش سلام پاوه : قرنطینه شهرستان پاوه با حضور مقتدر نیروی انتظامی ، بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر در سه راهی باینگان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در تداوم مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان مبنی بر قرنطینه شهرستان پاوه امروز یکشنبه شاهد حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه، بخشدار باینگان، نیروهای بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر در ورودی شهرستان و سه راهی باینگان بودیم .

فرماندهی عملیات نیروها توسط شخص سرهنگ حق جویان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و حضور بخشدار باینگان قابل توجه بود .

 

بخشدار باینگان در این زمینه به سلام پاوه گفت: در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پاوه امروز هم برای حفظ سلامت مردم و حفاظت از آنها کار قرنطینه شهرستان از سه راهی باینگان با حساسیت و توجه بیشتر تداوم داشت .

 

محمد هادی زامیاد از حضور مقتدرانه و فعال نیروی انتظامی، بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر و به ویژه جناب سرهنگ حق جویان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه در سه راهی باینگان قدر دانی کرد .

 

بخشدار باینگان افزود امروز از ورود کامیون های حامل خاک آهن به سه راهی باینگان نیز جلوگیری شد .

 

یک پاسخ برای “تداوم قرنطینه پاوه با حضور مقتدر پلیس ، بسیج و هلال احمر/ عکس

  • ناشناس در تاریخ اسفند 18, 1398 گفت:

    دو قشر در این شرایط بحرانی وظیفه سنگینی دارند یکی ارباب رسانه مخصوصا رسانه های محلی و دیگری جامعه پزشکان که به نوبه ی خود به عنوان یک شهروند از آنها سپسگزاری می کنم و از آنها درخواست دارم که مردم را تنها نگذارند رسانه ها مانند دیدبان هستند و جامعه پزشکی هم ارتش و مردم هم باید به دقت به نظرات آنها توجه و عمل کنند و تخطی از اوامر این دو قشر گرا دادن به دشمن است و لازم است فرد خاطی بازخواست شود