ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 21:49

نامه ای خطاب به آرش لهونی منتخب مردم اورامانات در مجلس یازدهم/محمدنجیب اداک

نامه ای خطاب به آرش لهونی منتخب مردم اورامانات در مجلس یازدهم/محمدنجیب اداک

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : محمدنجیب اداک از شهرستان مریوان نامه ای را خطاب به دکتر آرش لهونی نگارش کرده است و خواستار رسانه ای شدن آن توسط سلام پاوه می باشد متن نامه اینچنین است: جناب آقای دکترآرش لهونی با سلام و احترام مردم شریف شهرستانهای پاوە، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی با انتخاب […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : محمدنجیب اداک از شهرستان مریوان نامه ای را خطاب به دکتر آرش لهونی نگارش کرده است و خواستار رسانه ای شدن آن توسط سلام پاوه می باشد متن نامه اینچنین است:

جناب آقای دکترآرش لهونی
با سلام و احترام

مردم شریف شهرستانهای پاوە، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی با انتخاب جنابعالی بە عنوان نمایندە مجلس شورای اسلامی بار بسیار سنگینی بر دوشتان نهادند.در شرایط کنونی با مقایسە شهرهای همجوار رای اعتماد حداکثری بە جنابعالی نقطە عطفی تاریخیست کە همگان را شگفت زدە نمودە است،…شرینی این موفقیت تاریخی گوارای وجودتان باد.محمد نجیب اداک

 

اما چون زمانی این مسئولیت برای خدمت بە موکلین نصیبتان گردید کە مصیبت حاصل از فقر، فساد، بیکاری، تورم و گرانی تهدید خطرناکی برای هموطنان عزیز شدە و معیشت اکثریت مردم کشورمان تحت الشعاع امراض اجتماعی ذکر شدە قرار گرفتە و این اکثریت نیز بر این باوریم نمایندە مجلس معجزە آسا حلال مشکلات فوق میباشد، بر خود وظیفە میدانم چند نکتە را یادآوری نمودە مستدعیست توجەتان را بە آنان معطوف بفرمایید.

 

فاصلە انتظارات و مطالبات ولی نعمتان عزیز و شریف با شرح وظایف قانونی وکیل در مجلس بسیار زیاد است و این در کشور عمومیت دارد، تلاش بفرمایید با برنامە و درایت و طلب استمداد از همکارانتان در سرتاسر کشور این فاصلە بە حداقل برسد.

 

جابجایی سلیقەای مدیران در استانهای توسعە نیافتە و محروم هزینە بردار بودە، و همیشه این هزینەها را مردم شریف دادەاند، نقش نمایندگان در این جابجاییها در ادوار گذشتە متاسفانە ملموس بودە و نتیجە آن همە جابجایی در سالهای گذشتە تا کنون وضعیت قابل نقد موجود است کە میبینیم، انتظار میرود عالمانە بازبینی بفرمایید.

 

آب، هوا، خاک، طبیعت زیبای منطقە و نیروی بالای انسانی از سرمایە های خدادادی حوزە انتخاباتی جنابعالی هستند، نظارت بفرمایید توازن استفادە از این نعمات از قوە بە فعل در آید.

 

بخشی از رودخانە سیروان، سدها، طبیعت گردشگر پذیر ، خاک حاصلخیز کشاورزی، زمینهای دیم با وجود آب زیاد انتقال دادە شدە، پتانسیل مرز شیخ صلە و نوسود در صادرات و ترانزیت کالا بە عراق و سوریە و تبدیلشان بە مرز رسمی و استفادە حداکثری از ظرفیتهای قانونی ایجاد شدە آنان، منجیان وضعیت اسف بار اقتصادی موجود هستند. اصل پیگیری و نظارت را بر دولتیان محترم برای بە حرکت در آوردن این چرخە اقتصادی پررنگتر بفرمایید.

 

جناب دکتر لهونی عزیز؛ لطفا؛

 تلاش و پیگیری بفرمایید، واژە بسیار ناشایست “کولبری” از ادبیات اقتصادی ایران سرافراز و مرزنشینان بی همتا برای همیشە پاک شود، و با جایگزین تجارت چمدانی(با طرح و برنامە) یارای موکلین مرزدار و فهیم خود باشید.

 

بیشترین جغرافیای هورامان چون نگین غرب کشور در حوزە انتخابیە جنابعالی بوده و در آستانە ثبت جهانیست اقدامات بسیار ارزشمندی توسط جناب آقای دکتر پویا طالب نیا و تیمشان انجام شدە، ضمن تقدیر از تلاش عالیجنابان دکتر شهاب نادری نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و دکتر رازانی استاندار و مدیران مربوطە میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاە در کنار مدیران شایستە استان کوردستان در این خصوص، خواهشمند است تا حصول نتیجە و منبعد بهرەبرداری از مزایای ثبت، پایگاە ثبت جهانی هورامان را یاری بفرمایید.

 

موارد ذکر شدە کلیات میباشند ، خوشبختانە بە قدر کافی افرادی کاردان و کارشناس برای جزئی نمودن این کلیات و تبدیل آنان بە طرح و برنامە در مجموعە ستادی شما وجود داشتە و دارند و این مایە مباهات است، برایتان آرزوی موفقیت مینماییم.

ارادتمندتان محمدنجیب اداک

مریوان اسفند ۹۸

4 پاسخ برای “نامه ای خطاب به آرش لهونی منتخب مردم اورامانات در مجلس یازدهم/محمدنجیب اداک

  • بهروزبابایی در تاریخ اسفند 14, 1398 گفت:

    باسلام.جناب اداک عزیزچه عجله ای دارین شما،اجازه بدین بنده خدا جاگیربشه بعدچشم ایشان قول میدن عمل کنن،بااحترام ،فکرنمیکنین اشتباه دارین میزنین پاوه،نماینده،کرمانشاه،مریوان؟

  • ناشناس در تاریخ اسفند 13, 1398 گفت:

    درود به شما مرد بزرگ

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 13, 1398 گفت:

    خواهشمند است از این کارهای عبث و بیهوده و مخرب دست بردارید
    نامه ای به ….. خطابه ای به ….. درد دلی با …… این کارها خیلی بی معنی و پوچ است.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 13, 1398 گفت:

    دیگر کم در باره نماینده مطلب بنویسد ای آقا رفته مجلس و تمام قبلی ها چه کردند این هم همان کار را می ند می گویید نه منتظر باشید و ببیند